رايحه اخر

عطر زنانه خوشبو
رايحه آخري آيتمي ميباشد كه به خرقه و بدن خودمان به هنگام خرقه پوشيدن بيش تر ميكنيم ولي اولي چيزي ميباشد كه ديگرافراد از ما به خاطر مي آورند و در رابطه آن با هم سخن ميكنند. چي بپوشم امروز به سراغ بو زنانه بولگاري رفته ميباشد و آبادي آيتم از شايسته ترين‌هاي رايحه بولگاري زنانه را معرفي خواهد كرد. در شرايطي‌كه شيشه بو بولگاري شما تمام شده‌است، همدم ما باشيد تا رايحه بعدي را تا انتهاي همين نوشته ي علمي تعيين نماييد و خريد كنيد.
 
تاريخچه مارك بولگاريبولگاري در سال ۱۸۸۴ و شهر حافظه موقت اساس گذاري شد. اين مارك تا يك‌سري سال بعداز تاسيس؛ به ساختن جواهرات و اكسسوري هاي يگانه مشهور بود ولي مدتي سپس استارت به ساخت رايحه نيز كرد. با وجود اينكه جواهرات آن تاريخچه‌اي كهن‌خيس داشتند ولي بو بولگاري توانست با محبوبيت آن ها رقابت نمايد. امروز كمتر زن و مردي را ميتوانيد پيدا فرمائيد كه اسم عطرهاي بولگاري را نشنيده باشند.
هوا داران رايحه بولگاري، مقرون به صرفه بودن هزينه در مقابل عطر‌اي كه بولگاري به آنان كادو مي دهد را دوست دارا هستند. درين ليست ما عطرهايي همانند بولگاري بي ال او نوت (Bvlgari BLV Notte)، بولگاري اومنيا گرين جيد (Bvlgari Omnia Green Jade)، بولگاري وويل د جاسمين (Bvlgari Voile de Jasmin)، بولگاري رز اسنشيال (Bvlgari Rose Essentielle) و تعدادي رايحه داراي شهرت زنانه بولگاري قرار دارا‌هستند.
 
بو زنانه بولگاري اومنيا اميتيس (Bvlgari Omnia Amethyste)مجموعاَ شيشه عطرهايي كه به صورت دو محيط دايره‌اي روي هم تنيده گرديده‌اند در مارك بولگاري، تيتر اومنيا را يدك ميكشند. يك كدام از ديگر از اعضاي همين خانواده اميتيس ميباشد. توقع بويي همانند جيد و كريستال را از اين رايحه نداشته باشيد. آميتيس بويي ملايم و شيرين داراست و به شما احساساتي از چوب مشك خواهد دارااست. خالق بو آلبرتو موريلاس ميباشد. براي فصل‌هاي گرم چرا از بولگاري اومنيا اميتيس به كارگيري نميكنيد؟ ماندگاري اين بو بر طبق ايده ها، ميانگين و ماندگاري آن نيز خوب تعريف شده‌است. نوت آغازين رايحه اميتيس، گريپ فروت و تركيبات سبز ميباشد. با سپري شد عصر عطر‌هاي رز و زنبق عرض‌اندام ميكنند و در غايت شما با عطر‌هاي گل آفتاب‌پرست و روايح چوبي صرفا مي مانيد تا ساعتها از بويي كه به دنبالتان ميباشد، شادمان باشيد.




 
بو زنانه بولگاري ويل د جاسمين (Bvlgari Voile de Jasmin)عطري ويل د جاسمين يا اين كه جاسمين شيشه كرمي رنگي ميباشد كه بو تعجب آور و دلنوازي از خويش منتشر مينمايد. اين بو را بي ترديد دوست خواهيد داشت، مخصوصاً در صورتي به‌دنبال بو خنك و شيرين براي استعمال در فصول گرم سال باشيد. اين بو با بو‌اي به طور كاملً گلي، فراهم ميباشد تا همگان را خيره به شما نگه دارااست. نت آغازين جاسمين درخت گل ابريشم، ترنج و شكوفه پرتقال ميباشد. نت مياني را گل رز، گل ياس، سوسن، يالانگ يالانگ تشكيل ميدهد. نت آخرين كه تا ساعت ها در ادامه شما كليه‌جا خواهد آمد، مشك و چوب قرمز‌رنگ برزيلي ميباشد. ماندگاري اين بو مبتني بر گفته‌ها، ميانگين بوده و پخش بوي راضي كننده‌اي داراست.










 

ماندگاري رايحه

عطر زنانه خوشبو

ماندگاري رايحهيكي مسائل بسيار مهم در گزينش رايحه ماندگاري آن ميباشد در شرايطي كه شما خوش رايحه ترين بو عالم را داشته باشيد ولي به ياد ماندني نباشد و بعداز چنددقيقه بويي از آن باقي نمانده باشد. اين رايحه سود‌اي ندارد در كنار ماندگاري بو پخش عطر ادكلن و عطرها نيز بسيار مهم مي باشند چون عطري كه به حدنصاب در اطراف پخش نشود و بوي ان به مشام دور‌وبري ها نرسد نيز خيلي مطلوب وجود ندارد رايحه انتخابي شما خوب ميباشد تا هم ماندگاري قابل قبولي داشته باشد و هم پخش بوي متناسب تا بتوان آن را ارزشمند دانست. مي‌قدرت اعلام كرد اضافه عطرهاي اصل و باكيفيت كه مواد طبيعي بيشتري در ساختار خويش دارا هستند ماندگارترند و طبيعتا ارزش بيشتري نيز دارا هستند. ازجمله مورد ها مفيد در ماندگاري بو مي‌اقتدار به فصل و حتي جور پوست اشاره نمود رايحه ها و ادكلهاي زنانه بر روي پوست چرب ماندگاري بيشتري دارا‌هستند و برروي پوست كم آب ماندگاري رايحه كاهش مييابد . تاثير فصل ها علاوه بر ماندگاري رايحه بر مدل بو گزينه به كار گيري نيز مي باشد به عنوان مثال استعمال از عطرهاي خيلي گرم و شيرين در فصل گرم سفارش نمي‌شود و يا اين كه عطرهاي خنك در فصل سرد خيلي سفارش نميگردد. اما مجموعاَ طولاني تر از هرچيزي ذائقه‌ي شما براي تعيين رايحه مهم ميباشد البته خوب ميباشد اصول نخستين را نيز رعايت نمائيد و گزينش هاي بهتري داشته باشيد.
تصوير1
 
رايحه شانل چنس هنگام خريد بو شانل چنس مي بايست دقت داشته باشيد كه بو را از فروشندگان با اعتبار خريداري نمائيد تا يك رايحه اصل باكيفيت نصيبتان شود چون اين بو با ماندگاري مطلوب خويش و پخش بوي خير كه دارااست قادر است يك ادكلن زنانه‌ي بسيار خوب باشد ولي اينكه شما از بوي رايحه شانل نيز خوشتان بيايد و با آن شم خير و خوبي داشه باشيد نيز بسيار مهم ميباشد.
چه بسا عطرهاي بسيار خوب و كيفيت خوب و گرانقيمتي در بازار جانور باشد كه بخش اعظمي از اشخاص به آن‌ها عشق و علاقه‌اي نداشته باشند و حتي عطر‌ي آن رايحه يا اين كه ادكلن سبب ساز آلرژي و آزار نيز شود.
سفارش ميشود براي ماندگاري طولاني تر بو و ادكلن درصوتي كه ان را روي پوست خويش مي‌زنيد و پوست كم آبي داريد در آغاز پوستتان را مرطوب نماييد و آن‌گاه از رايحه خويش استعمال فرماييد. رايحه شنل را مي‌اقتدار جزو عطرهاي به ياد ماندني در فصل بهار و فصل‌تابستان دانست. قابل ذكر ميباشد تفاوت ماه هاي سال و مختصات گوناگون آن نيز ميتواند در معيار ماندگاري بو تاثير داشته باشد.

ارزش بو جاسمين نوير بولگاري

ارزش بو جاسمين نوير بولگاري

عطر زنانه خوشبو
ويزگي هاي اختصاصي بفرد،باكيفيت ،پخش بوي بسيار خوب و ماندگاري بالاي اين بو آن را به عطري پربازديد ،دوستداشتني و لبريز فروش تبديل كرده است .كليه اين عامل ها در كنار قيمت خوب و مقرون به صرفه اين بو باعث شده‌است تا بو زنانه جاسمين نوير تحت عنوان يك تعيين مطلوب و فوق العاده براي زنان ۲۵ تا ۵۰ ساله به شمار آيد . بها ادوكلن جاسمين نوير بولگاري با اعتنا به حجم آن رقم خورده و مطمئنا ادوكلن جاسمين نوير بولگاري اصل از بها بالاتري از گونه فيك آن برخوردار ميباشد .

منحصربه‌فرد ترين و دوستداشتني ترين بو هاي سال 2017 براي بانوان (بخش چهارم)مشاهده
خريد بو جاسمين نوير بولگاري
مطمئنا شما با مطالعه خصوصيت هاي اين جنس كار كشته و جادويي علاقمند به خريد اين متاع گرديده ايد .در صورتيكه قصد خريد از اينترنت شايسته ترين و به يادماندني ترين رايحه زنانه را به طور به طور كامل اصل و اورجينال با تضمين شايسته ترين ارزش داريد به ما مراجعه‌نماييد .مغازه اينترنتي ما تحت عنوان مطرح ترين و معتبرترين عرضه كننده رايحه و ادوكلن اصل و اورجينال از صدها مارك داراي اعتبار جهاني قابليت يك خريد سهل و آسان و مطمئن را با تضمين تندرست و اصالت محصول برايتان آماده كرده است .با خريد رايحه جاسمين نوير بولگاري از مغازه ما با قيمتي بسيار استثنايي خريدي شادي بخش و فراموش نشدني را تجربه فرمائيد .

اين مقاله در تحريريه ي ايرانوس جمع آوري شده‌است . اسكن از مقاله با ذكر مبداء و فقط براي هدف هاي غير تجاري بلامانع ميباشد.

صورت ظاهري رايحه جاسمين نوير بولگاري
هم اكنون كه شما نسبت به‌اين بو خاطره انگيز و فوق العاده وقار بخش علاقمند گرديده ايد نوبت به معرفي صورت ظاهري و گونه بسته بندي اين فرآورده براي تشخيص اصل بودن ادوكلن جاسمين نوير در هنگام خريد ميرسد.

باكس اين رايحه فوق العاده مختص و خوشگل و مشكي رنگ و طلايي پباده سازي شده‌است .رنگ بالاي باكس سياه بوده و در زير باكس نواري طلايي رنگ عرض‌اندام ميكند كه نوشته هاي فرآورده سياه رنگ در نصيب طلايي درج شده‌است .بعد از گشودن باكس اين رايحه گرانبها و با ارزش را كه در بدنه اي شيشه اي سياه رنگ با قوس هاي فوق العاده قشنگ و دربي به رنگ طلايي محافظت مي‌شود را مشاهده ميكنيد .گنجايش شيشه هاي رايحه جاسمين نوير ،اين رايحه گران بها و با ارزش به دو صورت ۵۰ ميلي ليتري و ۱۰۰ ميلي ليتري است.

ظواهر شيك و دلرباي اين رايحه به همپا بو دل انگيز آن كليه وضعيت را براي خريدي استثنايي براي شما مهيا كرده است .پس دوره را از دست ندهيد و هر چه سريع خيس براي خريد اين رايحه استثنايي و شگفت انگيز مبادرت فرماييد .

 

شايسته ترين بو به صرفه و نسبتاً ارزان براي كالكشن بو هاي يك نوجوان

شايسته ترين رايحه منحصراً پباده سازي گرديده براي پسرهاي نوجوان:
Ralph Lauren polo blue eau de Toilette (رالف لورن پولو)

عطر زنانه خوشبو
بها در تارنما آمازون: ۵۷ دلار

به جاي به كارگيري از رايحه هايي با عطر هاي تند كه به رنج از دربين مي رود و در هر كنج منزل اثرش به راحتي برجاي ميماند، يك پسر نوجوان بهتر ميباشد از يك بو با عطر ملايم خيس به كارگيري نمايد. (پسر هاي نوجوان هم معمولا از رايحه به جاي اسپري استعمال مي‌كنند، يكي دلايلشان براي اين تعيين هم مي‌تواند اين باشد كه، پسر ها اكثراً دوست دارا هستند تاثيرگذار باشند و در خاطر و خاطره ي اطرافيانشان بمانند.)

رايحه رالف لورن پولوي آبي رنگ هم خير فقط يك رايحه كلاسيك و در غايت يگانه ميباشد بلكه به كار گيري از اين بو به علت بو ملايم و خنكش احساس بويايي دور‌وبري ها را اشباع نمي نمايد و آزاردهنده وجود ندارد.

عوارض خريد از دكان آنلاين عطرمشاهده
با استشمام اين بو خارق العاده، به دنياي اقيانوس ها و درياها ميرويد به اين دليل‌كه در‌اين رايحه از عطر هايي با اسانس هاي ريحان، مريم گلي، جوز، قوزه و مشك مستعمل ميباشد‌.

رايحه رالف لورن، حس خيس و طراوت را به شما القا مي‌نمايد. درين رايحه از عطر هاي بسيار جالبي مستعمل ميباشد و بوي تند و شديد هم ندارد‌.

 

شايسته ترين بو به صرفه و نسبتاً ارزان براي كالكشن بو هاي يك نوجوان:
عطري به اسم «چيزهاي باورنكردني» ساخته تيلورسوئيفت (Taylor swift incredible things Eau de parfum)


Taylor swift incredible things Eau de parfum
ارزش در وب سايت آمازون: ۶۹ دلار

در ليست ما، سو‌مين گزينه رايحه تيلور سوئيفت ميباشد. وي مي خواست با پباده سازي اين رايحه، استايل يك دختر امروزي، بالغ و مدرن را كه بسيار اميدوار ميباشد مرد رويا هايش را نيز روزي ملاقات خواهد كرد، به تصوير بكشد. خير صرفا بطري اين بو برنامه اي بسيار يگانه و قشنگ داراست و كيف اسباب آرايشي هر دختري را قشنگ مي نمايد بلكه بو اين رايحه هم از عطرهايي با بو تند و هم از بو هايي با عطر ملايم گزينش شده‌است. ( اين بو مخلوطي از عطر هاي تند و ملايم دارااست)
رايحه incredible things بو گريپ فروت و فلفل صورتي از خويش ساطح مي نمايد و در بيس اين رايحه عطر وانيل، جير، عنبر سپيد و مشك ميباشد. اين بو يكي‌از شايسته ترين عطرهاي براي نوجوانان به شمار مي رود كه ساخته ي دست تيلور سوئيفت داراي اسم و رسم ميباشد. مي‌توانيد اين رايحه را خريداري كرده و يكي عزيزان خويش را كه طرفدار لبريز و پا قرص تيلورسوئيفت ميباشد سورپرايز نماييد!

توليد بو در خانه با خيساندن مواد معطر

عطر زنانه خوشبو

توليد بو در خانه با خيساندن مواد معطر

دومي طريق خيساندن در روغن هاي جاذب «Enfleurage» اسم دارااست.

و براي تهيه و تنظيم اسانس گل هايي زيرا ياس، ياس امين الدوله، اقاقياي بنفش (گليسين)، رايحه گل نرگس، ياسمن و مريم كاربرد دارااست.

زيرا تركيبات معطر اين گل ها به دماي بالا حساس و اسانسي‌شان تحت ميباشد.

در واقع اين نحوه، روش سنتي و اما لوكس تهيه و تنظيم رايحه در دنياست زيرا نياز به زحمت و عصر متعددي دارااست.

البته در عين هم اكنون روشي ميباشد كه با استعمال از آن در منزل هم مي توانيد رايحه خودتان را ايجاد نماييد.

مواد لازم براي توليد بو در منزل به طريق خيساندن:
گل جديد گياه: به واحد سنجش لازم
روغن جاذب و بي‌عطر مانند پارافين مايع، روغن كنجد و روغن زيتون بي رايحه: به معيار لازم
پياله پيركس مستطيل صورت: يكي
الكل اتانول: به معيار لازم


طريق تنظيم رايحه در خانه :
شما براي ايجاد رايحه در منزل بدين طريق مي توانيد از ظروف پيركس
مستطيلي شكلي كه براي تنظيم لازانيا يا اين كه سوفله ها به فعاليت ميروند استعمال فرمائيد.
حال در پياله‌تان به عمق يك سانتي متر روغن بريزيد و گل ها را تر و تميز روي آن بچينيد.
تا جايي كه روي روغن تماما پوشانده گرديده و پياله آكنده‌از گل شود.
هر ۱۲ تا ۲۴ ساعت بايستي گل ها و روغن را هم بزنيد.
بعداز ۴۸ ساعت هم گل ها را از باطن روغن برداريد و روغن روي آن‌ها را به خير بگيريد و مستقل نمائيد.
روغن را درون كاسه برگردانيد.
آن گاه گل هاي جديد را به به عبارتي روغن درون بيش تر فرماييد و به عبارتي روند را طي نمائيد.
۲ تا ۳ نوبت مي بايست اين عمل را انجام دهيد تا روغنِ باطن كاسه از تركيبات رايحه اشباع شود.
اكنون نوبت عمليات استخراج تركيبات عطري ميباشد؛ يعني مي بايست روي روغن الكل بريزيد.
اندازه الكل گشوده هم به ترازو روغن بستگي دارااست؛
به عنوان مثال براي ۱۰۰ سي سي روغن اشباع گرديده، ۲۰ تا ۳۰ سي سي اتانول نياز داريد.
بعداز ريختن الكل، آن را توده نماييد و اذن دهيد الكل بپرد.
ديگر عطرتان مهيا گرديده و ميتوانيد آن را در پياله مطلوب ريخته و به كار گيري نماييد.

چه عطري براي چه فصلي مطلوب ميباشد؟

چه عطري براي چه فصلي مطلوب ميباشد؟

عطر زنانه خوشبو

در ميان رايحه ها بيش از هر چيز رايحه پرتقال، بهارنارنج، درخت كاج، چوب دمپايي و نعناع به دليل خنك بودن، شم تازگي به به بشر منتقل مي كنند و براي فصل‌تابستان پيشنهاد مي شود.

با اينكه بر روي شيشه رايحه و ادوكلنها هيچ اثري از دسته تركيبات معطر آن ديده نمي شود، ولي شناسايي ويژگيهاي روغنهاي معطر كمك بزرگي به خريد رايحه متناسب با سليقه شخص مي كند. به حيث مي برسد اين مورد براي آنها كه هنوز نمي دانند چه عطري مطلوب عزيزان و اطرافيانشان ميباشد، بسيار ديدني باشد.

رز: به صورت كلي افرادي كه اين رايحه را مي پسندند، بسيار شيفته پيشه بوده و از شم زنانگي بالايي برخوردارند.

زنبق: رايحه اي جادو كننده كه نشانه پاكدامني و عفاف و حجاب ميباشد. افرادي كه رايحه زنبق را مي پسندند، افرادي جرأتمند محسوب مي شوند.

ياسمن: بوي ياسمن مطلوب افرادي ميباشد كه از اعتماد به‌نفس بالا برخوردارند و اما بر عكس دوست داران به «رز» كه بيشتر تمايل به احساسات زنانه را از خويش نشان مي دهند، طرفداران رايحه ياسمن تمايلات مردانه دارا هستند و اين را از طريق آرايش موي، خرقه پوشيدن و شيوه گفتارشان مي قدرت فهميد. حتم داشته باشيد بيشتر آدمهاي با عزم عطري با رايحه ياسمن را تعيين مي كنند.

ميخك: بويي تند و تيز دارااست؛ مثل ادويه و جزو رايحه هاي «spicg» شمرده مي شود.

ريحان: بوي گرم دارااست و به يادآوري خاطرات كمك مي كند و سبب ساز هماهنگي بين روح و جسم مي شود، به همين دليل صلح و آشتي و ادب را به ارمغان مي آورد.

چوب دمپايي: رايحه شيرين داراست و گزينه اعتنا آقايان بوده و سبب ساز تعادل بين روح و جسم مي شود و به كنترل هيجانات دروني نيز كمك مي كند.

نعناع: بوي خنك و خيس و نو نعناع سبب جلاي مغز مي شود. بسيار پرطراوت براي آدمهاي عصبي و گرمايي ميباشد. براي آدمهايي كه حواس پرت مي‌باشند جزو بهترين داروهاي «آروماتراپي» محسوب مي شود.

مليساي هندي: عطري بسيار خنك كه رايحه ليمو نيز در آن استشمام مي شود. به معالجه اختلالات عصبي كمك مي كند و از تنش و افسردگي مي كاهد. مليساي هندي عطري خنك در فصل‌تابستان بويژه براي آنهايي ميباشد كه رانندگي مي كنند يا پشت ميز مي نشينند.

مشك: رايحه اي كه بيشتر در ادوكلنها يافت مي شود و شم خود‌با‌وري را تقويت مي كند.

كندر: بويي گرم و شيرين دارااست و نقش فراواني در آهسته سازي مغز ايفا مي كند. كندر بهترين رايحه اي ميباشد كه در طول مراقبه و مديتيشن پيشنهاد مي شود.

چندين نكته در رابطه خريد بو

خريد «بو» به دليل هزينه نسبتاً سنگيني كه در بردارد براي تمامي مقدور نيست در حالي كه دسته ملايمتر و كم دوامتر آن با نامهاي اسپري و ادوكلن به بهاي ارزانتري به فروش مي برسد.

به كارگيري از ادوكلن و اسپري براي روز، بويژه روزهاي گرم بهتر ميباشد؛ زيرا بو ملايمتري دارااست. اسپري را از مدل عطري كه تعيين كرده ايد، مي توانيد تهيه كنيد؛ زيرا از هر گونه اسانس رايحه، اسپري آن هم موجود هست.

نكته اي كه لازم به يادآوري ميباشد، اينكه رايحه را نبايد به دليل گرانتر بودن يا مد روز بودن و يا تازگي جور آن گزينش كرد، زيرا بو به هيچ يك از اين مسائل ارتباطي ندارد و فقط چيزي كه در تعيين آن مهم ميباشد و بايد آيتم دقت قرار گيرد، جور پوست شما مي باشد؛ زيرا يك جور رايحه روي پوستهاي گوناگون، بوهاي متفاوتي داراست.
بنابراين به جاي اينكه ببينيم ديگران از چه عطرهايي به كار گيري مي كنند و يا گرانترين و جديد ترين عطري كه به بازار آمده، كدام ميباشد، بهتر ميباشد رايحه را روي پوستمان آزمايش كنيم تا بتوانيم در رابطه آن داوري درستي داشته باشيم. براي آزمايش و تعيين بو، مقدار كمي از آن را روي مچ دست در ناحيه نبض بماليد، يكسري لحظه حوصله كنيد و بعد از آن آن را ببوييد، در آن دوره مي توانيد تصميم بگيريد. درصورتي كه بوي بو با پوستتان هماهنگ ميباشد، ولي مي خواهيد ملايمتر و يا ارزانتر باشد، اسانس، اسپري يا ادوكلن آن را تهيه و استعمال كنيد.

اشكال رايحه

عطرهاي سرد

اين قبيل عطرها معمولاً بوي تميزي، جواني، و انرژي مي دهند. باطن مايه رايحه اين قبيل عطرها بوي اقيانوس ها را در ذهن زنده مي كند. در نام چنين عطرهايي اكثر وقت ها اسم "آب " ، "يخ " ، "باران " ، و يا "خنك " به كار مي رود و معمولاً در شيشه هاي آبي توليد گرديده و باكس هاي بسته بندي آنان نيز به رنگ آبي گزينش مي شوند. خانواده اين قبيل عطرها بيشتر براي خانم هاي فعال و ورزش دوست پيشنهاد مي شود. از مشهورترين اشكال اين عطرها مي اقتدار به مورد ها زير اشاره كرد:
Issey Miyake L'Eau de Issey
Bulgari Blu Notte
Marc Jacobs Rain
Giorgio Armani Acqua di Gio
Davidoff Cool Wate

عطرهاي ميوه اي

رايحه اين دسته عطرها در لطافت و انرژي كمي شبيه به رايحه عطرهاي خنك ميباشد با اين تفاوت كه قدري شيريني نيز در آن شم مي شود. باطن مايه اصلي اين قبيل عطرها معمولاً حاوي رايحه مركبات ميباشد مانند ليمو، پرتقال، و گريپ فرود. اما برخي از گونه هاي عطرهايي كه در اين تيم جاي مي گيرند بوي سيب، انگور، گيلاس، هلو، و تمشك مي دهند. خانم هايي كه اين قبيل بوها را دوست دارا هستند معمولاً خوش بين و خوش مشرب بوده، و به راحتي مي توانند با ديگران رابطه برقرار كنند. از گزاره داراي شهرت ترين عطرهاي ميوه اي كه اين روز ها از طرفدارهاي زيادي برخوردار مي‌باشند عبارتند از:
Fresh Sugar
Acqua di Parma Colonia,
L.A.M.B. by Gwen Stefani
Cartier Eau de Cartier

عطرهاي گلي

خيلي ريلكس مي توانيد بوي اين قبيل عطرها را تشخيص دهيد. بوي يك يا دو گل در آنان به راحتي قابل تشخيص ميباشد. داخل مايه اصلي اين مدل عطرها حاوي رايحه گل هاي مختلفي نظير: رز، ياسمن، ياس، و مريم ميباشد. اين قبيل عطرها خاص خانم هاي رمانتيك با روحيه زنانه ميباشد. اكثر اوقات خانم ها نسبت به اين مدل عطرها عشق و علاقه خاصي دارا‌هستند و مي اقتدار خاطرنشان كرد كه اين مجموعه از پاراگراف دوستداشتني ترين عطرهاي انتخابي بوسيله بانوان ميباشد. از گزاره مشهور ترين عطرهايي اين تيم نيز ميتوان به مورد ها زير اشاره كرد:
Dior J'Adore
Stella McCartney Stella
Yves Saint Laurent Baby Doll
Salvatore Ferragamo Incanto Charms

درست كردن عطر براساس بوي عنبر و مشك

عطر زنانه خوشبو
آنچه شما به دنبالش ميباشيد، تركيبي ميباشد كه بهتر از هرمورد از دو رايحه در هنگاميكه به تنهايي به كار گيري ميگردند باشد. شايسته ترين نصيب مخلوط بو اين ميباشد كه انجام اينكار تضمين مينمايد كه هيچ وقت هيچكس ديگري از عطري كه شما مي‌زنيد، استعمال نخواهد كرد.
خدمت سبك معاش فردا: به دو ادله عمده، هر كسي بايستي يك رايحه امضا داشته باشد، يعني عطري كه ساير افراد آنرا به شما ميشناسند. اين ضابطه، حتي در حالتي‌كه برخي اوقات از آن بو به كارگيري نكنيد، گشوده هم برقرار ميباشد. به كارگيري از يك رايحه، تا حد متعددي جامه پوشيدن در صبح يا اين كه حاضر شدن براي خارج رفتن در شب را سهل وآسان مينمايد، چون ديگر ناچار نيستيد عطرتان را با خرقه يا اين كه خوي و خويتان هماهنگ نماييد. تعيين بو امضا قادر است يك عمل هنري باشد، البته ما اينجاييم تا راه و روش را به شما نشان دهيم. مطالب تحت را بخوانيد تا تمامي چيز را راجع‌به اينكه چه‌طور عطري پيدا نماييد كه بخشي از استايل شما باشد، حافظه بگيريد. در پي اين مقاله را به گزارش خبر نامه تناسب اندام بخوانيد.   خانواده رايحه خويش را بشناسيددر صورتيكه به صحت فهم و شعور نمائيد كه چه عطري شما‌را مجذوب خويش مي‌نمايد، كشف كردن عطري كه قرار ميباشد رايحه امضاي شما شود بسيار سهل‌خيس خواهد شد. سيستم طبقه بندي معمول براي عطرها دربرگيرنده بو گل‌ها (كه مشتمل بر يك يا اين كه يكسري گل مي‌باشند)، عطرهاي عنبر (كه شيرين و مختص ميباشند) و عطرهاي چوبي (كه با بو‌هاي چوب دمپايي و سدر معين مي گردند) مي باشد.
بو‌هاي عسل و توتون به خانواده‌ي چرم وابستگي دارا هستند، در حاليكه ترنج و لابدانوم در جور‌ي چايپر يافت مي گردند، و عطرهاي ادب بخش گياهي با استعمال از اسطوخودوس، كومارون و گلسنگ ساخته مي گردند. خانواده‌هاي بو امروزي، دربرگيرنده عطرهاي مركبات، و عطرهاي سبز (كه سبك مي‌باشند و به وسيله عطر‌هايي مانند چمن يا اين كه خيار معلوم ميگردند) مي باشند.
بگذاريد شخصيت شما بيني‌تان را پند نمايدبه خاطر داشته باشيد عطري كه گزينش مي كنيد معرف شما خواهد بود. بدين ترتيب گزينش عطري كه شخصيت شما‌را منعكس نمايد، بسيار مهم ميباشد.
- درصورتي كه شما يك شخصيت مصمم يار و همدم با يك جذابيت پيچيده و در عين حالا مرموز داريد، عطري بر اساس عنبر و مشك گزينش نمائيد.- مردان جذابي كه مدام بدنبال ماجراجويي مي باشند، مي بايست تركيبي با بو چوب بخرند.- مردان تروتميز و اسپرت، بيش تر از كليه با عطري حس راحتي مينمايند كه به اندازه‌ي خودشان لبريز انرژي و لبريز پر نمك باشد، براين اساس در ادامه عطرهاي جديد و نيرو بخش مركبات، و عطرهاي سبز باشيد و آن‌ها‌را در زمان روز تجديد نمائيد تا قدرتشان را نگهداري نمايند.- در صورتي‌كه به چيزهاي احساساتي عشق و علاقه داريد، عطري با بو‌ي گل‌ها را تعيين فرماييد.- مردان حكم دهنده و جاه طلب كه دوست دارا هستند بر تمامي چيز در دست گرفتن داشته باشند، با يك رايحه فوگر (سرخس مانند) توانمند، يك پيام كار كشته به بقيه افراد مي‌فرستند.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا به لا)

عطر زنانه خوشبو

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا به لا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل هست. بوي آشناي شيريني ها. كه بو ي شيرين و گرم گل وانيل ميباشد. عطرهايي كه در آن اين كلمه و واژه مصرف شده دارنده بوي پيروز وانيل مي‌باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” نوع گل” مي‌باشد. وقتي كه‌اين واژه و كلمه در نام بو به كارگيري مي توان به اين معناست كه عطر ي بو تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا اين كه به عبارتي اسانس است. كاربرد آن در نام عطرها بدين معنا ميباشد كه مواد نخستين ي رايحه طولاني تر طبيعي ميباشد.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص است. به كارگيري ي آن در نام بعضي ها اضافه شرايط تجاري داراست. و بيان اين مقاله ميباشد كه بو از مواد نخستين ي مرتبه يك و كيفيت خوب تنظيم شده‌است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. البته هنگام به كار گيري در نام گذاري عطرها، در معناي وجود تلخي در عطر ي بو است.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس ميباشد. زماني كه‌اين واژه به نام بو بيشتر ميشود، معمولا دو مفهوم داراست . يا اين كه اينكه رايحه به نسبت دسته هاي قبل خويش دارنده بويي لطيف خيس است . يا دارنده بويي شيرين خيس و دوست داشتني خيس ميباشد. اين تفاوت در بوي رايحه ميباشد . خير لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همانگونه كه بيان شد. Eau به معناي آب است و زماني در صنعت بو با چيزي ادغام مي توان به معناي ملايم خيس شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري ميباشد. با دقت به‌اين نكته، Eau Tender يعني هم بو ملايم ترشده ميباشد. و هم دارنده عطر ي لطيف خيس يا اين كه شيرين خيس و دوست داشتني تري نسبت به جور هاي قبل است.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي يگانه و منحصر ميباشد. استعمال از آن در نام عطرها كاربرد تجاري داراست. و به ممتاز بودن و يگانه بودن بو اشاره مينمايد.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي در معناي برانگيزاننده و تحريك كننده ميباشد. استعمال از آن در اسامي بو ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي رايحه داراست.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب هست. عطرهاي كه در نام آنان اين واژه مستعمل ميباشد. بو اي به نسبت مجلسي دارا هستند و براي به كار گيري در شب پباده سازي گرديده اند.

صد رد صدً شما هم بارها سوال تفاوت بو زنانه با مردانه چه است؟

صد رد صدً شما هم بارها سوال تفاوت بو زنانه با مردانه چه است؟ را از خودتان پرسيده‌ايد. چه چيزي منجر ميشود بوي يك بو يا اين كه ادوكلن مردانه يا اين كه زنانه باشد؟ آيا حقيقتاً بوي بو مردانه از زنانه قابل تشخيص ميباشد؟ يك سري روز پيش اين سوال را به طور يك نظرسنجي در اينستاگرامم مطرح كردم:

عطر زنانه خوشبو

تشخيص بو زنانه از مردانه
به عبارتي‌طور كه ميبينيد، خوشبختانه ۶۵ درصد از راي‌دهنده‌ها گفته‌اند كه بوي رايحه زنانه را از مردانه تشخيص نمي‌دهند. به دنبال ميبينيم كه حقيقتاً فرقي دربين اين دو نيست!
حقيقت اين ميباشد كه تا ۱۰۰ سال پيش چيزي به نام رايحه زنانه و مردانه وجود نداشته ميباشد. بعد بود كه صنعت بازاريابي و مد استارت بدين تقسيم‌بندي كرد و با توليد تفاوت در بسته‌بندي، پباده سازي شيشه، رنگ و… اين تامل را به مصرف‌كنندگان القا كرد كه عطرها و ادوكلن‌ها، مردانه و زنانه دارا هستند؛ همين منجر شد كه مردها و زن‌ها به طور مشترك از يك بو و ادوكلن استعمال نكنند و در هر منزل‌اي دستكم دو جور بو وجود داشته باشد. اين خريد طولاني تر به عبارتي چيزي ميباشد كه صنعت بازاريابي و مد مي خواهد.

تفاوت بو زنانه با مردانه
خودم به‌شخصه هيچ‌وقت نتوانسته‌ام و نمي‌توانم از روي عطر، يك بو زنانه را از مردانه تشخيص بدهم؛ زيرا با وجود اينكه صنعت عطرسازي مي گويد كه براي مثالً عطرهاي مردانه دارنده نت‌هاي چرمي، چوبي و تند و رايحه‌هاي زنانه دارنده نت‌هاي گُلي (مثل رز و گل مريم)، سبك‌خيس و شيرين‌خيس مي باشند، در واقع خيلي از نت‌ها ميان عطرهاي مردانه و زنانه مشترك ميباشند و ابداً در خيلي از مواقع قابل تشخيص نيستند و يا اين كه قدمت آن ها خيلي كوتاه ميباشد كه كسي متوجه آن ها بشود.
به اين ترتيب دفعه بعدي كه خواستيد رايحه بزنيد، مثل اينجانب واهمه از قضاوت شدن به وسيله سايرافراد را كنار بگذاريد؛ به مردانه/زنانه بودن آن اعتنا نكنيد و از هركدام كه خوشتان آمد، به كارگيري فرمائيد.
با وجود اين‌ها در صورتي قصد داريد به كسي بو كادو بدهيد، بي ترديدً به مردانه/زنانه بودن آن اعتنا نماييد. خوشبختانه از روي ظواهر بو مي‌اقتدار خيلي شل جور آن را تشخيص بخشيد: عطرها و ادوكلن‌هاي زنانه معمولاً شيشه‌هاي فانتزي با پباده سازي خيره كننده و غريب و رنگ پر‌نور مانند صورتي و بنفش دارا‌هستند. در حالي كه مردانه‌ها دارنده پباده سازي‌ چغل، زشت! و رنگ‌هاي تيره مي‌باشند. مثلا در عكس بالا، دو بو سمت حقيقت، زنانه و سمت چپي، مردانه ميباشد.
علاوه بر ظواهر، روي بسته‌بندي‌ عطرها هم كلمه و واژه‌هاي For Men يا اين كه For Women درج شده تا به آساني قابل تشخيص باشند؛ ولي عطرهايي هم وجود دارا‌هستند كه در ميان آقايان و خانم‌ها مشترك مي‌باشند. بدين عطرها Uni*** ميگويند.
غلظت بو و ادوكلن‌نكته ديگري كه راجع‌به عطرها و ادوكلن‌ها مي بايست بدانيم، تقسيم‌بندي آنها بر طبق غلظت ميباشد. در مجموع براي عطرها، پنج جور‌بندي به اسم‌هاي
ادوفرش، ادوكلن، ادوتويلت، ادوپرفيوم و پرفيوم
موجود است. هر چه از سمت راست به چپ برويم، غلظت اسانس آنان اضافه و در فيض در كل دوره ماندگاري و توان پخش بوي آنها روي تن طولاني تر ميشود. واضح ميباشد كه بها آنها هم فراتر مي‌رود.
حيث شما چه است؟ به زنانه و مردانه بودن عطرها اعتنا ميكنيد؟
در صورتي‌كه ميخواهيد از نشر نوشته‌هاي بعدي پانويس با خبر گرديد، ميتوانيد به صورت مجاني، مشترك طعام پانويس، اينستاگرام اينجانب و يا اين كه شبكه تلگرام پانويس گرديد و يا اين كه براي اشتراك اي‌ميلي، اي‌ميل خويش را در فريم پايين وارد و تثبيت فرمائيد:

عطر بهتررين كادو

عطر زنانه خوشبو
بو از پيشين‌هاي بدور تا به امروز يك كادو عالي براي خانم‌ها به حساب آورده مي شود. آقايان هم معمولا از اين نكته دورانديشي دارا هستند و بو را يك كادو بسيار مطلوب براي خانم هاي معاش‌شان ميدانند. ولي تعيين يك رايحه مطلوب براي كادو دادن به خانم ها معمولا براي آقايان يك عمل طاقت فرسا به حساب آورده مي شود. به دليل آن كه احساس بويايي آقايان به نازكي و قدرتمندي احساس بويايي خانم ها وجود ندارد. در‌اين مقاله با اشكال بو زنانه آشنا گرديده و اصول مربوط به خريد آن را باز‌بيني خوا هيم كرد.
۷۸ تا ۹۵ درصد الكل طبيعي به ياروهمدم اسانس‌هاي روغني تركيبات عطرها اعم از زنانه و مردانه را تشكيل مي دهند، عطرها مبتني بر روغن به عمل رفته در آن ها به اسامي متفاوت خوانده مي گردند:
پرفيوم‌ها: اين جور عطرها ۲۲ درصد روغن دارا هستند و بو‌شان با دوام ميباشد.ادوپرفيوم‌ها: اين جور از عطرها با ۱۵ تا ۲۲ درصد روغن، جايگاه دوم را در مشت دارا‌هستند.ادوتويلت‌ها: ادوتويلت‌ها ۸ تا ۱۰ درصد اسانس روغني دارا‌هستند.ادوكلن‌ها: ادوكلن‌ها با ۴ درصد روغن، اضافه آيتم عشق و علاقه آقايان مي باشند.ادوفرش‌ها: اين دسته عطرها با ۳ درصد اسانس روغني از كليه‌ي گونه هاي ديگر رقيق‌ترند.در باب رايحه زنانه اضافه بدانيد:پس از به كارگيري بو، در آن را سفت ببنديد.شيشه بو را در جاهاي گرم يا اين كه مقابل نور و روشنايي خورشيد قرار ندهيد.عطري را بخريد كه با آن شم ادب و راحتي نمائيد.رايحه ارزان و بي كيفيت نخريد.از تمام توليد ها هم پا بو مثل: لوسيون و ژل استعمال كنيد .رايحه را در نصيب‌هاي دارنده نبض و از مسافت‌ي ۱۰ تا ۱۵ سانتي‌متري اسپري فرماييد، اسپري رايحه از مسافت‌ي نادر و در يك نقطه سبب ساز تجميع آن و احتمالا تلخي رايحه مي شود.براي ماندگاري و بوي اضافه، كمي رايحه را در هوا اسپري فرماييد و به سمت آن تكان فرماييد تا رايحه روي تن بنشيند.عطرهاي با رايحه و بو‌ي ليمو، نارنج و هندوانه بو خنك محسوب ميگردند و عطرهاي با بوي شكلات و چوب كفش تابستاني عطري گرم ميباشند.بسته‌بندي نقش مهمي در گزينش و فروش رايحه ايفا مي‌نمايد.شناسنامه‌ي عطرهاي زنانه و مردانه از لحاظ ماندگاري:عطرها از نگاه ماندگاري در چهار نوع تقسيم بندي ميگردند:
عطرهاي با اصطلاح فرانسوي homme كه دارنده اسانس‌هاي سنگين و اختصاصي آقايان ميباشد.عطرهاي با اسم فرانسوي jour كه مطلوب براي خانم‌هاست و با اعتنا به اسانس‌هاي كار كشته ماندگاري بيشتري براي بانوان داراست.رايحه Noir، عطري زنانه و ملايم ميباشد كه طولاني تر در فصول سرد وخنك سال، به كارگيري مي‌شود.بو Sport كه محدوديتي براي آقايان و خانم‌ها ندارد و هر دو فرآورده ميتوانند از آن منتفع شوند.شناخت با عطرهاي زنانه مبتني بر عطربو با تازگي: اين مدل عطرها يا اين كه عطر‌اي بر شالوده مركبات مثل: ليمو، نارنگي و نارنج، يا اين كه عطر‌اي بر اساس‌ي آب و دريا و يا اين كه عطر‌اي بر شالوده‌ي علف و سبزه دارا هستند.بو گل‌دار: اين گونه از عطرها دوست داستني و رايج مي‌باشند، بو‌ي آن‌ها بوي گل‌هايي مثل: رز، ياس، سوسن و… مي دهند و بوي شيرين هم دارا هستند.بو شرقي: رايحه با عطر‌ي شرقي، گرم، شيرين و قدري هم تند ميباشد، عطر آن ها از هل، دارچين، وانيل، به يار و همدم گل ياس، اركيده و شكوفه پرتقال ميباشد.عطر چوبي: بو اين جور رايحه مانند چوب سدر، كفش تابستاني، گياه خس‌خس و عنبر ميباشد كه مطلوب براي به كارگيري در شب مي باشد.خانم‌ها هنگام خريد و به كارگيري بو به‌اين نكات دقت داشته باشند:رايحه را اسپري نماييد: بعضي خانم‌ها بر حسب عادت بو زنانه را روي مچ دست زده و آن‌گاه به هم مي‌مالند، اين عمل پوست را گرم، سبب ساخت آنزيم و نهايتا تغيير تحول بوي رايحه مي شود، اذن بدهيد رايحه فارغ از دخالت شما به خورد پوست برود.به اطراف رايحه اعتنا فرمائيد: تغييرات محيطي و دما سبب ساز ساخت عكس العمل‌هاي شيميايي و دگرگوني در رايحه ميشود، نگه‌داري رايحه در دماي اتاق و باطن باكس خودش مطلوب ميباشد.بو را در حجم معدود مصرف فرماييد: بو را سريع و در حجم معدود به كارگيري فرمائيد چون اكسيژن تحت عنوان معاند بو، مولكول‌هاي آن را تجزيه و سبب ساز تغيير تحول تركيبات رايحه ميگردد.استعمال از بو: بو روي پوست كم آب ماندگاري ندارد، همت فرماييد آن را با لوسيون تن يا اين كه يك مرطوب كننده‌ي عاري از عطر، به كار گيري فرمائيد.كليه نكات نقل شده در‌اين نوشته‌علمي هنگام تعيين يك بو زنانه مطلوب اهميت دارا‌هستند. رعايت كليه اين نكات ممكن ميباشد مشقت بار باشد، به همين استدلال در پي مقاله، ۲۱ رايحه زنانه ارزان، خوشبو و برتر را براي شما فراهم كرده‌ايم. اين عطرهاي زنانه آزمون خويش را بارها پس داده‌اند و رضايت خانم‌ها را جلب نموده‌اند. با كليك روي تصوير و يا اين كه دكمه تحت هر جنس ميتوانيد وارد تارنما ديجي‌متاع گرديده و جنس را به طور اينترنتي پيشنهاد دهيد.
ادو پرفيوم زنانه كلاس نوع Endure حجم 100 ميلي ليتر

به محضه او‌لين اسپري روي پوست و محل نبض يا اين كه خرقه، متوجه بوي پرتقال، پرتقال ماندارين، شكوفه‌ي درخت پرتقال و نارنج خواهيد شد. اين ادغام مركباتي و ميوه‌اي، با بوي شيرينش، در هر عصر و مكاني كه مي باشيد، شور و سرخوشي بهار را تداعي مي نمايد. بعداز مدتي، متوجه جايگزيني نت‌هاي مياني به‌جاي نت‌هاي آغازي خواهيد بود. نت‌هاي مياني از درخت گل ابريشم، گل ياسمين، گل رز و يلانگ‌يلانگ تشكيل شده‌اند.
ويژگي ها بومطلوب برايبانواندسته بوشيرين , گرم , خوراكيساختار عطرچاشني , وانيل , چوب , گلنت آغازينت‌هاي گلي و ميوه‌اينت ميانيميخك صد مالامال – گل ياس – گل رزنت آخرينگياه پاتچولي، مشك و خزه‌ي اوك‌موشواره-چوبداده ها اضافهارزش: 120,000 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه نايس جور Good Girl حجم 85 ميلي‌ليتر

در شرايطي كه دوست داريد جزو آن نوع بشر‌هايي باشيد كه حتي هنگامي از يك اطراف خارج ميروند اثري از حضورتان باقي بماند و تأثير حضور خويش را در هر عده و فضايي بيش تر نمائيد، بي واسطه برويد سراغ يك بو خوشبو؛ بو‌اي كه به ياد ماندني باشد و توان تأثيرگذاري شما‌را فراتر برنده شود. به‌خصوص در‌صورتي‌كه اين بو مبتني بر شخصيت شما تعيين شود. گزينش بو يك كدام از پيچيده‌ترين خريدهاي ممكن ميباشد. ديدن تعداد متعددي بو يكجا و بوييدن گونه هاي آن هنگام خريد، حقيقتاً شخص را منحرف مي كند.
خصوصيات عطرمطلوب برايبانوانجور بوشيرين , تند , گرم , شرقيساختار عطرشكلات , ميوه , گياهان معطر , گلنت آغازيبادام و قهوهنت ميانيگل مريم و ياسميننت آخريندانه‌ي تونكا و كاكائوداده ها اضافهبها: 90,000 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه امپر نوع Eclipse حجم 75 ميلي ليتر

عطرهاي «امپر» (Emper) با دقت به بها خير‌چندان بالايشان از كيفيت قابل قبولي برخوردار مي باشند. يكي‌از اين عطرها در سال 2016 و براي بانوان تاسيس شده است. اين ادو پرفيوم «اكليپس» (Eclipse) اسم دارااست. Eclipse حجمي 75 ميلي‌ليتري داراست و براي نگه‌داري در كيف دستي بانوان بسيار مطلوب ميباشد.
ويژگي ها بومطلوب برايبانوانمدل عطرشيرين , گرم , خوراكي , طبيعت , گلساختار بوميوه , وانيل , چوب , مركبات , گلنت آغازينت‌هاي ميوه‌اينت ميانيگل شمعداني، ياسمين و وانيلنت نهاييچوب دمپايي، عنبر و مشكداده ها بيش ترارزش: 145,000 تومانتصاوير بيش تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه لاليك گونه Le Amour حجم 100 ميلي‌ ليتر

مارك فرانسوي و داراي اعتبار «لاليك» در سال 2013، يك كدام از شايسته ترين عطرهاي زنانه‌اش را به بازار معرفي نموده است. اين ادو پرفيوم 100 ميلي‌ليتري «لامور» (L’Amour) اسم داراست. لامور با بوي شيرين و ملايمش كه به خنكي نزديك ميباشد، براي روزهاي بهاري و تابستاني توصيه ميشود. پباده سازي و فرمولاسيون اين رايحه يك كدام از شاهكارهاي عطرساز پر اسم و رسم «ناتالي لارسن» (Nathalie Lorson) ميباشد.
ويژگي ها بومطلوب برايبانوانمدل بوخنك , شيرينساختار بومركبات , گل , گياهان معطر , چوبنت آغازيگل رز، نارنج و شكوفه‌ي پرتقالنت ميانيگل مريم، گاردنيا و ياسميننت نهاييچوب كفش تابستاني، چوب سدر و مشكداده ها بيش تربها: 420,000 تومانتصاوير طولاني تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه امپر نوع Genesis حجم 100 ميلي ليتر

يك كدام از عطرهاي زنانه‌اي كه علاوه بر بوي يگانه ارزش قابل قبولي هم دارااست، محصولي از مارك داراي اعتبار «امپر» (Emper) ميباشد. اين ادو پرفيوم «جنسيس» (Genesis) اسم داراست. جنسيس بوي شيريني دارااست و براي استعمال در كليه فصول سال توصيه ميگردد. اين بو حجمي برابر با 100 ميلي‌ليتر داراست و تا مقطع متعددي شمارا از خريد بو نو بي‌نياز مي نمايد.
ويژگي ها بومطلوب برايبانوانگونه عطرشيرين , خوراكي , گلساختار بوميوه , چوب , مركبات , گلنت آغازيانگور سياه و گريپ فروتنت ميانيچوب دمپايي، شكوفه پرتقال، ماگنوليا، ريشه زنبق رنگ زرد و ياسميننت آخريتوت سياه و وانيلداده ها بيش ترارزش: 202,000 تومانتصاوير بيش تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه اسكلاره جور April حجم 55 ميلي ليتر

ادوپرفيوم زنانه‌ي اسكلاره از عطر‌اي شيرين وخنك  برخوردار‌است كه براي تمام فصول سال تعيين بسيار قابل قبولي خواهد بود. بعد از زدن اين ادوپرفيوم روي پوست نت‌ مركبات به مشام مي‌رسند. اين نت‌ها احساس اعتمادبه‌نفس را به‌نيكي منتقل مي كنند . بعد از مدتي اين نت‌هاي آغازي محو گرديده و نت‌هاي مياني از راه و روش مي‌رسند.
خصوصيات عطرمطلوب برايبانوانجور بوشيرين , خنكساختار بوچاشني , چوب , مركبات , خاك و زمين , اقيانوس , گياهان معطرنت آغازيمركباتنت ميانينت هاي ميوه اي، چوب و چاشنينت آخريوتيور، پاتچولي و مشكداده ها اضافهارزش: 80,000 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه لنكوم جور Blue Lady حجم 40 ميلي متر به ياور اسپري جور Blue Lady حجم 50 ميلي متر

ويژگي ها بومطلوب برايبانوانجور عطرگرم , گلساختار بوميوه , چاشني , مركباتنت آغازيبرگ بنفشه، گل مريم، يلانگ يلانگ و گل پرتقال آفريقايينت ميانيهلو، گل ياس، آلو برقاني و گل نرگسنت نهاييمشك، خس خس ، كهربا ، وانيل و چوب دمپاييبقيه توضيحاتادوپرفيوم زنانه لنكوم نوع Blue Lady حجم 40 ميلي متراسپري لنكوم جور Blue Lady حجم 50 ميلي مترداده ها اضافهبها: 136,000 88,300 تومانتصاوير طولاني تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه فراگرنس ورد نوع La Vida Es Bella حجم 100 ميلي ليتر

يك كدام از عطرهاي زنانه‌اي كه در سال 2016 معرفي گرديده، محصولي از مارك اسم‌آشناي فراگرنس ورد ميباشد. اين ادو پرفيوم با اسم La Vida Es Bella معرفي گرديده و از آن دوره تا امروز جزو عطرهاي پرفروش و دوستداشتني فراگرنس ورد بوده و مي باشد. La Vida Es Bella براي به كار گيري در روزهاي سرد سال يك كدام از شايسته ترين مورد‌ها ميباشد. بطري La Vida Es Bella خيلي قشنگ و شيك پباده سازي شده‌است.
خصوصيات عطرمطلوب برايبانوانجور عطرشيرين , تند , گرم , خوراكي , طبيعت , گلساختار بوشكلات , ميوه , چاشني , چوب , مركبات , گياهان معطر , گلنت آغازينارنج، گلابي، پرتقال، فلفل صورتي و برگ‌گيسونت ميانيگل مريم، شكوفه‌ي پرتقال، گل ياسمين و يلانگ‌يلانگنت آخريفندق و خامهداده ها بيش تربها: 107,000 تومانتصاوير بيش تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه امپر نوع Ignite حجم 75 ميلي‌ ليتر

خصوصيات عطرمطلوب برايبانوانمدل بوشرقي , گل , خوراكي , شيرين , گرمساختار بوگل , ميوه , اقيانوس , گياهان معطر , اسموكي , خاك و زميننت آغازيسرو، ميوه ارس، آلدئيدنت ميانينت‌هاي چوبينت آخرينكهرباداده ها بيش ترارزش: 150,000 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه امپر دسته Chifon Rose Couture حجم 100 ميلي ليتر

به‌طراوت كمپاني اماراتي «امپر» (Emper) ادوپرفيوم «شيفون» (Chifon) را پباده سازي و ايجاد نموده است. شيشه‌ي اين رايحه، بسيار قشنگ و هنرمندانه پباده سازي شده‌است و ميز شمارا به‌شايسته ترين‌صورت ممكن تزيين مي كند. به دور گردن بطري، پارچه‌اي رنگي به صورت پاپيون قرار گرفته كه به نقش گل‌ها مزين شده‌است. روي شيشه، اسم CHIFON با رنگ تيره و فونتي معمولي حك گرديده كه به‌راحتي قابل‌مشاهده ميباشد.
خصوصيات عطرمطلوب برايبانواندسته بوشيرين , گرمساختار عطرگل , ميوهنت آغازيماندارين، ترنجنت ميانيگل ياس ، گل رز ، ريشه زنبق رنگ زرد ، چوب دمپايينت آخريوانيل ، مشكداده ها طولاني ترارزش: 155,000 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه اجمل نوع Sacrifice for Her حجم 50 ميلي ليتر

بعضا از برندهاي رايحه ميباشند كه نامشان خيلي شنيده‌ نميشود؛ ولي عطرهاي باكيفيتي را ايجاد مينمايند. مارك «اجمل»  (Ajmal) براي شب‌هاي پاييزي و زمستاني يك بو جذاب و مرموز را معرفي نموده است. اين رايحه 50 ميلي‌ليتري  «Sacrifice for Her» اسم دارااست. اين بو گلي در سال 2007 تاسيس شده است.
خصوصيات بومطلوب برايبانوانگونه بوشيرين , گرم , خوراكي , طبيعت , گلساختار بووانيل , اقيانوس , گياهان معطر , گلنت آغازيگل ياسمين و نت‌هاي آبي رنگنت ميانيشكوفه‌ي پرتقال و وانيلنت نهاييعنبر و مشكداده ها بيش ترارزش: 178,000 177,000 تومانتصاوير بيش تر و خريد
ادو تويلت زنانه رپيتون گونه 02 حجم 50 ميلي ليتر

خصوصيات بومطلوب برايبانواننت آغازيمشك سپيد، عنبر، چوب سدرنت ميانيرز، موگه، ياس، ياس رازقي، اركيده، ماگنوليانت آخرينهلو، سيب، آلو، نارنج، پرتقال، ماندارين، عطر سبزبقيه توضيحاتساختار بو : گل هاي بهاري ، گل سپيد، ترنج ، ميوه– مدل عطر: جديد– مرزوبوم خالق: جمهوري اسلامي ايرانداده ها طولاني ترارزش: 92,800 تومانتصاوير اضافه و خريد
ادو پرفيوم زنانه اسكلاره نوع Telegram به هم پا ادوپرفيوم مردانه اسكلاره دسته Telegram بسته 2 عددي

ازجمله درين جور‌بندي‌ها مي‌قدرت عطرهاي منحصربه‌فرد فصول يگانه، عطر‌هاي تند، گرم، شيرين، تلخ و غيره را اسم موفقيت. اوليه بايستي دانست كه هر عطري براي هر سن و هر موقعيتي مطلوب وجود ندارد، پس اين دو فاكتور سن و شرايط را بايستي مسلماً اعتنا كرد. معمولاً در ايجاد عطرهاي تلخ از اسانس‌هايي يگانه به كار گيري مي گردد، اسانس‌هايي مانند ريشه درختان و چاشني‌هاي تند شرقي. در خصوص عطرهاي شيرين و گرم هم مي بايست بدانيد كه انواعي از عطرها مي‌باشند كه عطر و مزه شكلات و ميوه‌هاي تابستاني دارا هستند.
ويژگي ها عطرمطلوب برايآقايان , بانوانجور عطرشيرين , خنك , خوراكي , گلساختار بوميوه , مركبات , گلنت آغازينارنگي، نارنچ، شكوفه گيلاسنت ميانيگل رز، بنفشه، ياسميننت نهاييكفش تابستاني، بامبو، مشكبقيه توضيحاتبه يار و همدم ادو پرفيوم مردانه اسكلاره دسته Telegram– حجم 100 ميلي ليتر– عطر خنك و شيرين– نت آغازي: پرتقال، شكوفه پرتقال، گريپ فروت– نت مياني: مريم گلي، جوز هندي، شمعداني– نت آخري: وانيل، دانه تونكا، فندق، نت هاي چوبي– حجم مردانه 82 ميلي ليتر– حجم زنانه 100 ميلي ليترداده ها بيش تربها: 160,000 تومانتصاوير طولاني تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه فراگرنس ورد جور ECLAT La Violette حجم 100 ميلي ليتر

ادو پرفيوم زنانه ECLAT La Violette از مارك داراي شهرت فراگرنس ورد (Fragrance World)، با بو‌اي خنك و شيرين، انتخابي مطلوب براي فصول گرم سال به شمار مي‌رود. با نگاه كردن به شيشه اين بو متوجه گردن بند به دور شيشه‌ي آن ميشويد. اين گردن بند كه از يك نگين به صورت قلب شامل است، ميتواند در كنار اين بو، كادو‌اي ارزنده و به يادماندني محسوب ميشود. بو اين ادو پرفيوم شباهت بخش اعظمي با فرآورده معروف مارك لنوين (lanvin) يعني Eclat d’Arpège داراست.
خصوصيات عطرمطلوب برايبانوانمدل بوشيرين , خنك , گلساختار عطرمركباتنت آغازيبرگ چاي و شكوفه هلونت ميانيپونه، مشك و ويستريانت آخرينسدر، عنبر و اوسمانتوسبقيه توضيحات– به هم پا يكي گردن بند با طرح قلبداده ها بيش تربها: 105,000 تومانتصاوير بيش تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه امپر دسته Chifon حجم 100 ميلي ليتر

گام‌زدن در يك گلشن مملو از گل قادر است براي اكثري از اشخاص احساس خير به همدم بياورد؛ حسي مشابه به ادب و لطافت، همدم با شيريني و خنكي بوي گل‌ها. شايد شما هم دوست داشته باشيد چنين فضايي را هر روز تجربه فرماييد و با به كار گيري از آن، به خودتان شعف و وقار ببخشيد. براي اين خواسته كمپاني اماراتي «امپر» (Emper) ادوپرفيوم «شيفون» (Chifon) را پباده سازي و ساخت نموده است. شيشه‌ي صورتي‌رنگ اين رايحه، بسيار قشنگ و هنرمندانه پباده سازي شده‌است و ميز شما‌را به‌شايسته ترين‌صورت ممكن تزيين مينمايد.
ويژگي ها عطرمطلوب برايبانوانگونه بوخنك , شيرينساختار بوچوبنت آغازينارنگي و ترنجنت ميانيچوب كفش تابستاني، ياسمن، رز و زنبق رنگ زردنت نهاييمشك و وانيلداده ها اضافهبها: 166,000 تومانتصاوير طولاني تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه لنكوم نوع Amblight حجم 100 ميلي ليتر

خصوصيات بومطلوب برايبانوانجور بوشرقي , گلساختار بوگلنت آغازيگل ياسمننت ميانيگل مريم و ياسميننت آخريگل رزداده ها طولاني تربها: 315,000 99,990 تومانتصاوير طولاني تر و خريد
ادو پرفيوم زنانه لنكوم دسته LIFESTYLE حجم 100 ميلي ليتر