تيم بويايي اين ادكلن گلدار شرقي

عطر زنانه خوشبو

تيم بويايي اين ادكلن گلدار شرقي ميباشد و عطر اسرار آميز آن مشتمل بر نت هاي ذيل ميباشد:
نت نخستين: در نت اول كه به محض اسپري شدن رايحه به شمام مي رسد از انار فايده گرفته شده‌است تا در اولي لحظه امواجي و انرژي را به سمت مستمع رايحه روانه نمايد.
نت مياني: اركيده و لاله مرداني موادتشكيل دهنده نت مياني اين بو زنانه مي باشند.
نت آخري: بنفشه و كهربا به هم پا چوب ماهون و مشك، نت شالوده يا اين كه آخرين كلوين كلين ايفوريا هستند.
براي داده ها اضافه و خريد كالا به ورقه Calvin klein euphoria رجوع كنيد.
13 – بو زنانه YVES ROCHER EVIDENCE
رايحه YVES ROCHER EVIDENCEخب دوره آن رسيده كه عطري سبك خيس و آهسته خيس را به شما معرفي كنيم كه با دقت به قيمت ارزان آن، برخورد پيروزي آميزي داشته و خويش را دربين 15 بو زنانه برتر جهان جاي داده ميباشد. بو ايوروشه اويدنس زنانه عطري آهسته با طبع معتدل، بو شيرين ملايم و تيم بويايي چوبي مشك گلي ميباشد.
ايوروشه اويدنس، يك پباده سازي كلاسيك و بي آلايش داشته و مايع باطن آن به رنگ صورتي مي‌باشد. برگ بنفشه، گلسنگ و سوسن، پديد آورنده فضايي شادي بخش و بهاري در نزديكي شما ميباشند. اين بو هم با اين سبك در 2003 ايجاد شد كه في مابين رايحه هاي دلنشين و بهاري قرار گيرد و مخاطب آن خانم هايي مي‌باشند كه دوست دارا هستند با بويي ملايم خويش را عطراگين نمايند.
با اين تفاسير، ايوروشه اويدنس را نبايد با ادكلن هاي گران قيمت زنانه مقايسه كرد زيرا سياست ساخت آن ابدا رقابت با اين سيرتكامل ها نبوده ميباشد.
پخش عطر و ماندگاري رايحه زنانه YVES ROCHER EVIDENCE ، هم ميانگين رو به خوب ميباشد ولي بريم و نت هاي تشكيل دهنده اين بو را هم باز نگري كنيم:
نت اول: به محض پخش شدن بوي رايحه، او‌لين عطر اي كه به سراغ شما مي‌آيد بوي برگ بنفشه و شكوفه گل ابريشم ميباشد.
نت مياني: بو سوسن ميباشد كه بعد از گذر نت نخستين به مشام مي رسد.
نت مبنا: مشك و گل سنگ نت شالوده اين رايحه ملايم مي‌باشند كه مي‌توانيد براي تنظيم نسخه ارجينال اين رايحه و كسب داده ها طولاني تر راجع‌به آن به پشتيباني تارنما تماس حاصل نماييد.
براي داده ها طولاني تر و خريد مال به كاغذ YVES ROCHER EVIDENCE رجوع كنيد.
12 – كوكو دختر خانوم زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE
بو زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLEكوكو دختر خانم هم يك كدام از توليد ها ويترين 15 بو زنانه ماست. مارك داراي اعتبار شنل ( شانل ) در سال 2001 عطري شيرين و چهارفصل را روانه بازار كرد و با دقت به اهميت و قدرتي كه درين رايحه ميديد، ت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.