چرا بعضا از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارا‌هستند؟

چرا بعضا از بوها نسبت به ساير ماندگاري بيشتري دارا‌هستند؟
كساني كه پوستي چرب دارا‌هستند معمولا بوي عطرشان نسبت به كساني كه پوست كم آب دارا هستند، ماندگاري بيشتري داراست. چون پوست چرب به صورت طبيعي مرطوب ميباشد و رطوبت منجر مراقبت و ماندگاري بوي بو مي‌گردد.
چه كنيم تا بوي عطرمان طولاني تر بماند؟
همان طور كه گفته شد ماندگاري بوي رايحه بسته به كم آب يا اين كه چرب بودن پوست، در اشخاص متعدد مختلف ميباشد. در چهره قابليت و امكان در حين روز، رايحه خويش را تجديد نماييد.
متخصصين ايجاد محصول ها بهداشتي پيشنهاد ميكنند كه رايحه را به پشت گوش ها و گردن خويش بزنيد و مقدار مقداري را هم بر روي پوست بدنتان به كار گيري نماييد. با اين عمل بوي رايحه شما پخش مي‌شود و سريع از ميان نمي رود. يك اسپري كوچك روي موها سبب ساز ميگردد بوي بو شما در تمام روز باقي بماند.
چرا تمامي عطرها الكل دارا‌هستند؟
چون الكل منجر ميشود عطر روي پوستتان نمانده و از پوست شما متصاعد شود. فارغ از وجود الكل در رايحه، شما فقط كسي خواهيد بود كه متوجه ميشويد رايحه زده ايد.
چه كنيم كه عطرمان ديرتر فاسد شود ؟
شيشه رايحه را در محل كم آب، خنك و دور از پنجره و نور و روشنايي خورشيد نگه داريد؛ چون نوروفروغ خورشيد منجر بروز اختلالاتي در مواد تشكيل دهنده رايحه گرديده و آن را از در ميان ميبرد. كلاً براي اينكه شيشه رايحه قدمت بيشتري داشته باشد، توصيه ميشود آن را مدام باطن باكس اش نگه داريد.
چرا بوي يك جور رايحه در اشخاص گوناگون متعدد است؟
ادغام شيميايي تن, رژيم غذايي و سن افراد بر عطري كه به پوست زده مي‌گردد تاثير مي‌گذارد. درضمن, رايحه دارنده بخش اعظمي از روغن هاي اسانس دار ميباشد. بعضي از روغن هاي اسانس دار تاثير متفاوتي بر روي پوست افراد مي‌گذارد و احتمال داراست كه بعضي از آنان جذب پوست شود. همين مساله سبب مي‌گردد تا بويي از پوست متصاعد شود و در فيض بوي رايحه نيز مختلف شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.