بو و ادكلن‌هاي مخصوصي كه با اسم سلبريتي‌ها

عطر زنانه خوشبو
شايد براي شما هم جذاب باشد كه با بو و ادكلن‌هاي مخصوصي كه با اسم سلبريتي‌ها تاسيس شده است آشنا گرديد. با زيبامون دات كام ياروهمدم باشيد تا اين ادكلن‌ها را طولاني تر بشناسيد.  درين نصيب با تني چند از عطرهاي محصوص سلبريتي‌ها آشنا خواهيد شد. با زيبامون دات كام يار باشيد.
 
بو ELIZABETH TAYLORاولي رايحه پر اسم و رسم نزديك به 20 سال پيش و با اسم " الماس سپيد" بوسيله اليزابت يتلور فعال‌ساز‌ي شد. اين بو تحت عنوان يكي عطرهاي بسيار خوشبو از سال 1991 تا به امروز شناخته شده‌است. ('White Diamonds' by Elizabeth Taylor perfume)
 


 
بو BEYONCÉعطري با بو‌ي كاركشته و مطلوب براي بهار و فصل تابستان كه تازگي و طراوت اكثري را به همدم دارااست. ('Rise by Beyoncé perfume)
 


 
رايحه SARAH JESSICA PARKERSJP تا به درحال حاضر عطرهاي زيادي را فعال‌ساز‌ي نموده است البته اين رايحه ( Sarah Jessica Parker 'Lovely' perfume) با عطر‌ي ابريشمي و جالب، تحت عنوان يك كدام از دوست داستني‌ترين عطرهاي وي شناخته شده‌است.
 


 
بو JENNIFER LOPEZعطري كلاسيك و زنانه كه از اسم JLO در پباده سازي شيشه‌ي آن نيز مستعمل ميباشد. اين رايحه ( 'Glow' by J.Lo perfume) دارنده عطر‌اي خوش بوده و از تركيباتي همچون خامه، شكوفه پرتقال، عنبر و وانيل تاسيس شده است.
 


 
بو BRITNEYبريتيني او‌لين بو خويش را در سال 2004 وارد بازار كرد. عطرهاي وي معمولا دارنده عطر‌هاي فانتزي و عجيبي مي‌باشند ولي با اين اكنون چهار‌مين رايحه وي با اسم (Britney 'Midnight Fantasy') كه از تركيباتي مانند وانيل، اركيده‌ي شب، گيلاس سياه، عطر‌ي گلي و ميوه‌اي تاسيس شده است، محبوبيت بيشتري پيدا نموده است.
 


 
بو ARIANA GRANDEعطري شيرين و آب‌نباتي كه دارنده پباده سازي به طور كامل دخترانه و مختص ميباشد. تركيبات اين بو ('Sweet Like Candy' by Ariana Grande perfume) مطلوب تابستان ميباشد و از مواد تشكيل‌دهنده‌ي آن مي‌اقتدار به تمشك سياه و ترنج اشاره نمود.
 


 
رايحه RIHANNAريحانا نيز تا به امروز عطرهاي متعدد با بو‌هاي متعدد را منتشر نموده است ولي اين رايحه ( 'Kiss' by Rihanna perfume) با پباده سازي خوشگل و بو‌هايي همچون شكوفه پرتقال، گل صدتوماني و آلو تحت عنوان يك كدام از معتبرترين و شايسته ترين عطرهاي وي شناخته شده‌است.
 


 
رايحه KIM KARDASHIANاين رايحه معروف كه از بو‌ي عسل خالص تهيه و تنظيم شده‌است وابسته به سلبريتي مشهور بستني قيفي كارداشيان هست. از ساير تركيبات به فعاليت رفته در‌اين بو ( Kim Kardashian 'Pure Honey' perfume) مي‌اقتدار به گل رز، نارگيل و وانيل اشاره نمود.
 


 
رايحه KATY PERRYعطري با پباده سازي منحصر به فرد كه دارنده تركيباتي مانند توت وحشي، گل ياس و بادام سوخته ميباشد. (Katy Perry 'Killer Queen' perfume)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.