عشق خاصي به گل‌ها

 عطر زنانه خوشبو
ملكه اليزابت
ملكه اليزابت عشق خاصي به گل‌ها داراست و گفته مي‌گردد كه ميخك گل دوست داستني وي ميباشد. شايعاتي مي‌باشد كه بو White Rose بو گزينه استعمال ملكه اليزابت ميباشد زيرا اين رايحه يك رايحه چاشني‌اي با بو گل ميباشد كه بو ميخك را هم در خويش داراست. اين بو از مارك Royal Arms ميباشد كه يك بو كلاسيك به حساب مي آيد و به طور همزمان با ولادت ملكه انگلستان يعني در سال 1926 ساخت شده‌است. ورژن داياموند اين رايحه يك ورژن منحصربه‌فرد با ورژن‌هاي محدود ميباشد كه تركيبي دلپذير از بو رز، ياسمن و بنفشه را در خويش دارااست.


پرنسس دايانا
مدام يكي آيكن‌هاي مد و زيبايي انگلستان بوده و است. وي از عاشقان بو و ادكلن بود و تيم‌اي از عطرهاي آيتم عشق و علاقه خويش را داشت. يكي‌از اين عطرها، رايحه 24 Fabourg از مارك هرمس ميباشد كه به وسيله موريس راسل در سال 1995 ساخته شد و بو‌اي توانا از عطرهاي گل و ميوه را در خويش داراست. وي در روز عروسي خويش از بو Quelques Fleurs به كار گرفت كه يك بو گل با بو‌هاي مريم، رز و ياسمن ميباشد. گفته ميگردد زدن بو زياد سبب لك شدن خرقه عروسي وي گرديده بود و در روز عروسي وي تمام زمان سعي مي كرد تا اين لكه را پنهان نمايد.
پرنس هري
پرنس هري جزو دوستداران رايحه Terre d`Hermes ميباشد. اين رايحه يك بو چاشني‌اي مختص با بو اي خيس و جديد ميباشد كه نوت اول آن را عطر مركبات تشكيل مي دهد البته نوت اصلي آن چاشني‌اي ميباشد و در نوت مبنا آن ميتوانيد بو‌هاي خاكي و چوبي را حس فرمائيد.


كيت ميدلتون
كيت ميدلتون همانگونه كه به خرقه‌هاي استايل خانمانه و سطح بالا عشق و علاقه داراست عطرهايي با اين خصوصيت‌ها را هم ترجيح مي دهد. وي مثل طولاني تر خانم‌ها فقط به يك بو محدود وجود ندارد و گروه‌اي از عطرهاي گزينه عشق خويش را دارااست. يك كدام از اين عطرها، بو Dior Dune ميباشد كه پيش از ازدواجش از آن به كارگيري مي‌كرده البته بعداز آن بو Vintage  Gardenia از مارك جو مالونه را آيتم به كارگيري قرار ميدهد. وي در روز عروسي خويش از رسوم معمول راز گشوده زد و به جاي عطرهاي سلطنتي از رايحه White Gardenia Petals از مارك انگليسي ايلومينيوم استفاده نمود.
مگان ماركل
مگان ماركل از علاقمندان به رايحه ميباشد كه تيم‌اي گسترده از عطرها را در مشت دارااست. وي پيش از اين گفته بود: "عطرها دوستداشتني‌ترين چيز در معاش اينجانب مي‌باشند در حدي كه چنانچه رايحه زدن را فراموش كرده باشم به منزل برمي‌گردم و رايحه ميزنم." رايحه Cote d`Azur از مارك Oribe و عطرهاي Wild Bluebell و Wood Sage & Sea Salt از مارك جو مالونه جزو عطرهاي دوستداشتني اين عضو نو بستگان سلطنتي مي‌باشند. جذاب ميباشد بدانيد كه در روز عروسي مگان و هري، مارك Floris London يك رايحه مخصوص براي اين زوج پباده سازي كرده بود كه يك رايحه مركباتي تروتازه با عطر مديترانه‌اي بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.