معرفي 5 رايحه زنانه با بو اي شيرين

 عطر زنانه خوشبو
معرفي 5 رايحه زنانه با بو اي شيرين و به يادماندني يكي‌از بو هاي گزينه عشق بانوان و دخترخانم هاي برنا ، عطر خنك و شيرين ميباشد و رايحه سازان تا حد متعددي در توليد بو زنانه به‌اين آيتم دقت داشته اند . هر برندي سعي در اين داشته كه عطري با كيفيتي بالا و ممتاز را ارائه دهد تا بتواند دوستداران متعددي را جذب خويش نمايد . البته آيا همگي برندها براي ساخت عطري با كيفيت خوب پيروز بوده اند ؟
 مارك هاي متعددي دست به ساخت رايحه هاي زنانه با عطر خنك و شيرين زده اند و ما درين نوشته‌ي علمي از اسپلندور قصد داريم تا شما‌را با شايسته ترين آن‌ها آشنا كنيم . آشنايي عطري كه نسبت به بقيه رايحه ها برتري دارااست ، به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد تا بهتر بتوانيد رايحه گزينه عشق خودتان را گزينش فرماييد .  
1- رايحه فرانك اوليور نيچر زنانه – Nature Franck Olivier

يك بو زنانه بسيار خوشبو و اغواگر كه به وسيله مارك فرانك اليور به بازار ارائه داده شد . بو فرانك اليور نيچر با ظاهري خوشگل و بو اي گلدار توانسته دل اكثري از دوشيزه هاي برنا را بدست آورد . بو Nature Franck Olivier با قيمتي نسبتا ارزان به فروش مي‌رسد . عطر اين بو زنانه از ادغام روايحي همچون ليمو ترش ، هلو ، گل ياسمن ، مشك و چوب كفش تابستاني نتيجه ها شده‌است . خانم هاي برنا و خوش ذوق و سليقه مي توانند در چهار فصل سال از اين بو خوشبو به كار گيري نمايند و لذت ببرند . 
2- بو ورساچه اروس پور فم زنانه – Eros Pour Femme Versace  

بو زنانه ورساچه اروس پور فم محصولي از مارك ايتاليايي ورساچه مي باشد كه در سال 2014 با بو اي خنك و شيرين به بازار بو و ادكلن ارائه داده شد . تركيبات اين رايحه در نت ابتدايي دربرگيرنده ليمو ترش ، ترنج ، انار و در نت مياني مشتمل بر شكوفه ليمو ، ياسمن تاهيتي ، ياسمن وسيع گيا و در نت آخري مشتمل بر كهربا ، مثال هاي چوبي ، مشك و چوب كفش تابستاني مي باشد . بو Eros Pour Femme با بو خنك و شيريني كه داراست مي تواند آيتم خير و خوبي براي استعمال در روزهاي گرم فصل تابستان باشد . 
3- رايحه لاليك لامور زنانه – Laliqe L`amour

مارك لاليك از دوستداشتني ترين مارك هاي خالق بو و ادكلن في مابين بانوان و آقايان مي باشد . اينبار اين مارك با ارائه بو زنانه لاليك لامور توانسته لحاظ بخش اعظمي از بانوان مشقت بار پسند را به خويش جلب نمايد . بو Laliqe L`amour با عطر ملايم و شيرين خويش مي تواند گزينش بسيار خير و خوبي براي مصرف روزمره خانم هاي برنا و شاداب باشد . 
نت هاي تشكيل دهنده اين رايحه زنانه در بالا دربرگيرنده گل رز ، ترنج ، بهارنارنج و در نت مياني مشتمل بر ياسمن ، ياسمن پهناور گيا ،گل مريم و در نت آخرين مشتمل بر مشك ، سدر و چوب كفش تابستاني است . رايحه لاليك لامور از ماندگاري بالايي شامل است و در حجم 100 ميل در بازار به فروش مي رسد . 
4- ادكلن گوچي گيلتي بلك زنانه – Guilty Black Gucci Pour Femme

بو زنانه گوچي گيلتي يك رايحه با بو اي ديدني و اغواگر ميباشد كه بوسيله مارك گوچي در سال 2013 روانه بازار بو و ادكلن شد . اين بو زنانه تا كنون يك كدام از شايسته ترين رايحه هاي شيرين زنانه به اكانت آده ميباشد و از كيفيت بسيار بالايي نيز برخوردار‌است و دوست داران متعددي را نيز به خويش جلب نموده است . 
بو رايحه Guilty Black Gucci Pour Femme با تركيبي از فلفل برزيلي و توت قرمز رنگ شروع مي شود . با سپري شد عصر نت گذشته كمرنگ خيس گرديده و بو اي شيرين خيس نتايج از حضور هل ، رزبري ، بنفشه شيرين و سوسن به مشام مي‌رسد تا در غايت عمل بو گوچي گيلتي زنانه با تركيبي از نعناع هندي و كهربا به آخر مي رسد . 
5- بو كارولينا هررا گود گرل زنانه – Good Girl CH

يك بو مختص از مارك اسم آشناي كارولينا هررا كه با ظاهري يگانه و خوشگل به صورت يك كفش زنانه با پاشنه اي بلند به رنگ آبي رنگ و مشكي به بازار عرضه شويد . بو گودگرل با عطر گرم و شيرين خويش شايسته ترين آيتم براي استعمال در ضيافت هاي شبانه در فصول سرد سال است . نت هاي تشكيل دهنده بو Good Girl CH در بالا مشتمل بر قهوه ، بادام و در نت مياني دربرگيرنده گل نرگس ، ياسمن پهناور گيا و در نت نهايي دربرگيرنده پوسته نگهدارنده كاكائو و لوبيا تونكا است . 
رايحه زنانه گود گرل از ماندگاري و پخش بوي بالايي شامل است و در حجم 80 ميل ارائه داده مي شود و فقط با يك پاف مي‌توانيد بو خوش اين بو را در حوالي خويش متفرق فرمائيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.