تعيين رايحه مرتبط با كدام خصوصيت هاي شخصيتي مي گردد

عطر زنانه خوشبو
تعيين رايحه مرتبط با كدام خصوصيت هاي شخصيتي مي گردد؟14 آوريل 2015 ساعت 13:24توسط رئيس سايتعطر و ادكلنتعيين بو مرتبط با كدام خصوصيت هاي شخصيتي مي‌گردد؟ تا به اكنون به جواب اين پرسش تفكر نموده ايد؟ چي بپوشم جواب شمارا ميدهد و  پيشنهادي ويژه براي نوع شخصيتي شما داراست.
آيا ميدانيد عطري كه گزينش مي‌كنيد قادر است آدرس از شخصيت شما و اكنون و اوضاع و احوال دروني تان باشد؟ عطرها صرفا عطر اي خوشايند نيستند، در صورتي‌كه اعتنا نماييد مي‌توانيد شم و حالي را از في مابين بو ها خارج بكشيد. به همين مراد، در صورتي‌كه تا امروز از روانشناسي عطرها بي خبر بوديد و فارغ از اعتنا بدين زمينه تعيين مي كرديد، اين زمينه را در گزينش هاي خويش گزينه دقت قرار دهيد.بخش اعظمي از مردم در دنياي امروز، با بوي «بو» شان شناخته ميشوند! اين نكته شايد درمورد اشخاص داراي شهرت اعم از سياسي، فرهنگي، اجتماعي و هنري اضافه مشهود باشد، ولي چندي ميباشد كه اشخاص معمولي هم اين لذت را تجربه كرده و «رايحه» يگانه خود را به مقتضاي صفات شخصيتي خويش گزينش مي‌نمايند! شما چطور؟ آيا رايحه خاصي را مي پسنديد؟ آيا دوستانتان را از بوي آن ها ميشناسيد و با آن‌ها طرح صلح و آشتي مي ريزيد؟ تند، ملايم، شيرين، خنك و… كدام را ترجيح مي دهيد؟ جاري شناسان بر اين عقيده اند كه تعيين دسته بو با برخي از صفات شخصيتي نهفته شما در رابطه ميباشد. فعلا بگوييد چه عطري را ترجيح مي دهيد تا بگوييم چه گونه شخصيتي داريد.


عطرهاي تند
اشخاصي كه بدين گونه عطرها عشق مندند، دارنده خود‌با‌وري بالا و درخور توجهي اند. آن ها گزينه اعتماد اكثري از مردم و دارنده مديريتي كار كشته و مؤثر در رابطه با ديگرافراد ميباشند. خوب تصميم ميگيرند، باهوشند و مي‌دانند چه چيزي صحيح و چه چيزي اشتباه ميباشد. همت ميكنند تمامي چيز را مطابق ميل خويش نمايند كه گهگاه اين عمل مي‌تواند به جهت عدم دقت به حيث ديگرافراد، اختلال ساز باشد، ولي درمورد عشق و علاقه صبورند.عطرهاي تند، روحيه آن‌ها را شاداب و زنده ميكند و به همين خيال و خاطر مدام درپي اين مدل عطرها مي باشند.
عطرهاي ملايم
اسرارآميز مي باشند. ابدا خودخواه نيستند. زود و سهل و آسان نظرشان جلب مي‌گردد. روزشان با دقت به خلقشان ميتواند خوب يا اين كه بد باشد. في مابين دوستان خوب دوست داستني اند. به آساني مسائل اتفاق افتاده را فراموش مينمايند. اضافه در ادامه فردي مي‌باشند كه قابل اعتماد باشد.زود عصباني ميشوند و بعضي وقتها به كوچكترين چيزها هم اعتراض دارا‌هستند. اعتماد كليه را جلب مي‌كنند.
عطرهاي شيرين
خاطر پرداز و شوخ طبع اند. دوست دارا هستند چيزهاي تازه را بيابند و ريلكس و به آساني از گوشه و كنار حريم خويش درس آموزش مي‌بينند به راحتي مي اقتدار با آن‌ها كلام زد. زماني عزيزان حقيقي خويش را يافتند تا انتها قدمت به آن ها اعتماد مي‌كنند.نسبت به تمامي چيز دارنده رمانتيك حاذق اند، البته وقتي كه از دست فرد يا اين كه افرادي عصباني ميگردند، برايشان نقص‌ ميباشد آن ها را ببخشند. اميد و اهدافشان در معاش زياد و جذاب ميباشد! گهگاه تعجب آور به لحاظ مي رسند، ولي همگي اين حالتهاي آن‌ها را دوست دارا هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.