تعيين بو مرتبط با كدام خصوصيت هاي شخصيتي ميشود؟

عطر زنانه خوشبو
تعيين بو مرتبط با كدام خصوصيت هاي شخصيتي ميشود؟ تا به اكنون به جواب اين پرسش تاءمل نموده ايد؟ چي بپوشم جواب شمارا مي‌دهد و  پيشنهادي ويژه براي نوع شخصيتي شما داراست.
آيا ميدانيد عطري كه تعيين ميكنيد قادر است آدرس از شخصيت شما و حالا و وضع و اوضاع دروني تان باشد؟ عطرها صرفا عطر اي خوشايند نيستند، در شرايطي‌كه اعتنا فرماييد مي‌توانيد شم و حالي را از بين بو ها خارج بكشيد. به همين خواسته، در‌صورتي‌كه تا امروز از روانشناسي عطرها بي خبر بوديد و سواي دقت بدين قضيه تعيين مي كرديد، اين قضيه را در گزينش هاي خويش آيتم دقت قرار دهيد.بخش اعظمي از مردم در دنياي امروز، با بوي «رايحه» شان شناخته ميشوند! اين نكته شايد درمورد اشخاص داراي شهرت اعم از سياسي، فرهنگي، اجتماعي و هنري اضافه مشهود باشد، البته چندي ميباشد كه اشخاص معمولي هم اين لذت را تجربه كرده و «رايحه» مختص خود را به مقتضاي صفات شخصيتي خويش گزينش مينمايند! شما چطور؟ آيا رايحه خاصي را مي پسنديد؟ آيا دوستانتان را از بوي آن‌ها مي‌شناسيد و با آنان طرح صلح و آشتي مي ريزيد؟ تند، ملايم، شيرين، خنك و… كدام را ترجيح مي دهيد؟ جاري شناسان بر اين عقيده اند كه گزينش گونه بو با برخي از صفات شخصيتي نهفته شما در رابطه ميباشد. اينك بگوييد چه عطري را ترجيح مي دهيد تا بگوييم چه گونه شخصيتي داريد.


عطرهاي تند
اشخاصي كه به‌اين گونه عطرها عشق و علاقه مندند، دارنده خودبا‌وري بالا و درخور توجهي اند. آن ها گزينه اعتماد اكثري از مردم و دارنده مديريتي توانا و مؤثر در رابطه با ديگرافراد ميباشند. خوب تصميم ميگيرند، باهوشند و مي‌دانند چه چيزي صحيح و چه چيزي خطا ميباشد. عملكرد مي‌كنند تمامي چيز را مطابق ميل خويش نمايند كه گهگاه اين عمل قادر است به جهت عدم اعتنا به لحاظ ديگرافراد، خلل ساز باشد، البته درمورد عشق و علاقه صبورند.عطرهاي تند، روحيه آن ها را شاداب و زنده مي‌نمايد و به همين خيال مدام در‌پي اين دسته عطرها ميباشند.
عطرهاي ملايم
اسرارآميز مي باشند. اصلا خودخواه نيستند. زود و راحت نظرشان جلب مي‌گردد. روزشان با اعتنا به خلقشان مي‌تواند خوب يا اين كه بد باشد. في مابين دوستان خوب دوست داستني اند. به آساني مسائل اتفاق افتاده را فراموش مي‌كنند. اضافه پيرو فردي مي‌باشند كه قابل اعتماد باشد.زود عصباني ميشوند و گه گاه به كوچكترين چيزها هم اعتراض دارا هستند. اعتماد كليه را جلب مي نمايند.
عطرهاي شيرين
خيال و خاطر پرداز و شوخ طبع اند. دوست دارا هستند چيزهاي نو را بيابند و شل و به آساني از فضا حريم خويش درس ياد ميگيرند به راحتي مي اقتدار با آن‌ها سخن زد. زماني دوستان خوب حقيقي وواقعي خويش را يافتند تا انتها قدمت به آن ها اعتماد مي نمايند.نسبت به كليه چيز دارنده رمانتيك قدرتمند اند، ولي وقتي كه از دست فرد يا اين كه افرادي عصباني مي گردند، برايشان خلل ميباشد آن‌ها را ببخشند. اميد و اهدافشان در معاش زياد و ديدني ميباشد! گهگاه خيره كننده به لحاظ مي رسند، ولي كليه اين حالتهاي آن ها را دوست دارا هستند.
عطرهاي تلخ
دارنده هدف اي كار كشته براي انجام هر كاري مي باشند، البته تغيير تحول در معاش را نمي پسندند. وقتي كه تصميمي گرفتند روي تصميمشان تا مدتها پا مي فشارند.فعال و ورزشكارند. براي سايرافراد خلل ميباشد كه به آن‌ها نزديك شوند. وقتي كه متوجه مي گردند نمي توانند به چيزي كه ميخواهند دست يابند، به آساني تسليم نشده و آن را رها نمي‌كنند!زماني كه امور مطابق ميل آنان انجام نميشود، ممكن ميباشد اخم نمايند، البته عصباني نميشوند! خويشتن داري و شكيبايي نيز از صفات ذاتي آنهاست و به جهت همين مختصات ميباشد كه شغل هاي خويش را معمولاً ريلكس انجام داده و تا انتها پاي آن مي ايستند!
عطرهاي گرم
در مقابل اعمالشان مسووليت پذيرند و مي‌دانند چه‌طور با مردم كردار نمايند. همواره اهدافي براي دستيابي دارا هستند و واقعاً چهت نيل به آن ها كارايي مي‌كنند. شخصي فراهم رقابت مي باشند. دوستانشان براي آن ها بسيار مهم بوده و معمولاً قدر آنچه را كه دارا‌هستند، به نيكي مي‌دانند!برخي اوقات واكنششان در قبال مسائل متفاوت بسيار شديد ميباشد كه آن هم به شخصيت گرم آن‌ها برمي گردد كه نشان مي‌دهد بيش تر از اندازه احساسي ميباشند!بسيار خونگرم اند و همدم نيكي براي خويشان و عزيزان! خشونت را نمي پسندند و ميدانند چه چيزي و چه كاري را چه موقع بايستي انجام اعطا كرد. به ديگر افراد حسادت نمي ورزند!هجرت را بسيار دوست دارا‌هستند بويژه در شرايطي‌كه با عزيزان باشد.
عطرهاي خنك
دارنده غروري مثبت مي باشند به نحوي كه مدام مي‌توانند صاحبخانه باشكوهي براي عزيزان باشند. به مشقت ميتوانند احساس برتري جويي خويش بر ديگر افراد را در اختيار گرفتن نمايند. انرژي خويش را بيهوده تلف نميكنند و از همين رو، يك سازمان دهنده خوب و كار كشته محسوب ميشوند كه به راحتي مي‌توانند وظايف و اعمال خويش را رمز و سامان دهند.معمولاً طوري خلق و خوي مي نمايند كه گويي مسأله مهمي در ذهن خويش دارا هستند و در تلاشند كه آن را حل نمايند. گه گاه نيز حس مبهمي به آن ها دست ميدهد كه انگار از چيزي نگرانند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.