تفاوت عطرهاي مردانه و زنانه چه مي‌باشد؟

عطر زنانه خوشبو

فرق في مابين لوسيون و ژل After Shave چه چيزي است؟
لوسيون After Shave پوست را مي سوزاند و به مسدود شدن منافذ پوست پس از تصحيح رخ ياري ميكند ولي ژل After Shave فقط خنك كننده و مسكن پوست فيس ميباشد.
ژل خزينه چه ميباشد ؟
ژل گرمابه در واقع به عبارتي صابون خانگي ميباشد كه هم براي به كار گيري خانم ها و هم آقايان ساخته ميگردد، به نيكي كف مي نمايد و بوي مطبوعي روي پوست شما باقي مي‌گذارد.
چه كنيم كه عطرمان ديرتر فاسد شود ؟

شيشه رايحه را در محل كم آب، خنك و بدور از پنجره و نوروفروغ خورشيد نگه داريد؛ چون نوروروشنايي خورشيد سبب ساز بروز اختلالاتي در مواد تشكيل دهنده بو گرديده و آن را از دربين ميبرد. در كل براي اينكه شيشه بو قدمت بيشتري داشته باشد، سفارش مي شود آن را مدام باطن باكس اش نگه داري فرماييد.
تفاوت عطرهاي مردانه و زنانه چه مي‌باشد؟
عطرهاي مردانه در مدل عطر با عطرهاي زنانه تفاوت دارا هستند ضمن اينكه معمولا از غلظت اسانس و در فيض شدت بو كمتري برخوردارند. به همين ادله گهگاه عطرفروشي ها از شما ميخواهند براي عطرهاي مردانه كلمه ادوكلن را به فعاليت ببريد!
حداكثر تعدادي بو را مي قدرت پشت سرهم استشمام كرد؟

براي پرهيز از خستگي شامه توصيه ميشود حداكثر سه رايحه را متوالي آزمون فرمائيد
چون در غير اين چهره شامه خسته و اشباع مي شود و عملا اقتدار تشخيص روايح متعدد را از دست خواهد اعطا كرد. براي برطرف كردن خستگي شامه مي شود به هواي آزاد رفته و يك‌سري نفس عميق كشيد. رويكرد ديگر استشمام بدون واسطه قهوه ميباشد.
بو روي پوست باشد يا اين كه روي جامه؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.