شايسته ترين بو به صرفه و نسبتاً ارزان براي كالكشن بو هاي يك نوجوان

شايسته ترين رايحه منحصراً پباده سازي گرديده براي پسرهاي نوجوان:
Ralph Lauren polo blue eau de Toilette (رالف لورن پولو)

عطر زنانه خوشبو
بها در تارنما آمازون: ۵۷ دلار

به جاي به كارگيري از رايحه هايي با عطر هاي تند كه به رنج از دربين مي رود و در هر كنج منزل اثرش به راحتي برجاي ميماند، يك پسر نوجوان بهتر ميباشد از يك بو با عطر ملايم خيس به كارگيري نمايد. (پسر هاي نوجوان هم معمولا از رايحه به جاي اسپري استعمال مي‌كنند، يكي دلايلشان براي اين تعيين هم مي‌تواند اين باشد كه، پسر ها اكثراً دوست دارا هستند تاثيرگذار باشند و در خاطر و خاطره ي اطرافيانشان بمانند.)

رايحه رالف لورن پولوي آبي رنگ هم خير فقط يك رايحه كلاسيك و در غايت يگانه ميباشد بلكه به كار گيري از اين بو به علت بو ملايم و خنكش احساس بويايي دور‌وبري ها را اشباع نمي نمايد و آزاردهنده وجود ندارد.

عوارض خريد از دكان آنلاين عطرمشاهده
با استشمام اين بو خارق العاده، به دنياي اقيانوس ها و درياها ميرويد به اين دليل‌كه در‌اين رايحه از عطر هايي با اسانس هاي ريحان، مريم گلي، جوز، قوزه و مشك مستعمل ميباشد‌.

رايحه رالف لورن، حس خيس و طراوت را به شما القا مي‌نمايد. درين رايحه از عطر هاي بسيار جالبي مستعمل ميباشد و بوي تند و شديد هم ندارد‌.

 

شايسته ترين بو به صرفه و نسبتاً ارزان براي كالكشن بو هاي يك نوجوان:
عطري به اسم «چيزهاي باورنكردني» ساخته تيلورسوئيفت (Taylor swift incredible things Eau de parfum)


Taylor swift incredible things Eau de parfum
ارزش در وب سايت آمازون: ۶۹ دلار

در ليست ما، سو‌مين گزينه رايحه تيلور سوئيفت ميباشد. وي مي خواست با پباده سازي اين رايحه، استايل يك دختر امروزي، بالغ و مدرن را كه بسيار اميدوار ميباشد مرد رويا هايش را نيز روزي ملاقات خواهد كرد، به تصوير بكشد. خير صرفا بطري اين بو برنامه اي بسيار يگانه و قشنگ داراست و كيف اسباب آرايشي هر دختري را قشنگ مي نمايد بلكه بو اين رايحه هم از عطرهايي با بو تند و هم از بو هايي با عطر ملايم گزينش شده‌است. ( اين بو مخلوطي از عطر هاي تند و ملايم دارااست)
رايحه incredible things بو گريپ فروت و فلفل صورتي از خويش ساطح مي نمايد و در بيس اين رايحه عطر وانيل، جير، عنبر سپيد و مشك ميباشد. اين بو يكي‌از شايسته ترين عطرهاي براي نوجوانان به شمار مي رود كه ساخته ي دست تيلور سوئيفت داراي اسم و رسم ميباشد. مي‌توانيد اين رايحه را خريداري كرده و يكي عزيزان خويش را كه طرفدار لبريز و پا قرص تيلورسوئيفت ميباشد سورپرايز نماييد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.