ماندگاري رايحه

عطر زنانه خوشبو

ماندگاري رايحهيكي مسائل بسيار مهم در گزينش رايحه ماندگاري آن ميباشد در شرايطي كه شما خوش رايحه ترين بو عالم را داشته باشيد ولي به ياد ماندني نباشد و بعداز چنددقيقه بويي از آن باقي نمانده باشد. اين رايحه سود‌اي ندارد در كنار ماندگاري بو پخش عطر ادكلن و عطرها نيز بسيار مهم مي باشند چون عطري كه به حدنصاب در اطراف پخش نشود و بوي ان به مشام دور‌وبري ها نرسد نيز خيلي مطلوب وجود ندارد رايحه انتخابي شما خوب ميباشد تا هم ماندگاري قابل قبولي داشته باشد و هم پخش بوي متناسب تا بتوان آن را ارزشمند دانست. مي‌قدرت اعلام كرد اضافه عطرهاي اصل و باكيفيت كه مواد طبيعي بيشتري در ساختار خويش دارا هستند ماندگارترند و طبيعتا ارزش بيشتري نيز دارا هستند. ازجمله مورد ها مفيد در ماندگاري بو مي‌اقتدار به فصل و حتي جور پوست اشاره نمود رايحه ها و ادكلهاي زنانه بر روي پوست چرب ماندگاري بيشتري دارا‌هستند و برروي پوست كم آب ماندگاري رايحه كاهش مييابد . تاثير فصل ها علاوه بر ماندگاري رايحه بر مدل بو گزينه به كار گيري نيز مي باشد به عنوان مثال استعمال از عطرهاي خيلي گرم و شيرين در فصل گرم سفارش نمي‌شود و يا اين كه عطرهاي خنك در فصل سرد خيلي سفارش نميگردد. اما مجموعاَ طولاني تر از هرچيزي ذائقه‌ي شما براي تعيين رايحه مهم ميباشد البته خوب ميباشد اصول نخستين را نيز رعايت نمائيد و گزينش هاي بهتري داشته باشيد.
تصوير1
 
رايحه شانل چنس هنگام خريد بو شانل چنس مي بايست دقت داشته باشيد كه بو را از فروشندگان با اعتبار خريداري نمائيد تا يك رايحه اصل باكيفيت نصيبتان شود چون اين بو با ماندگاري مطلوب خويش و پخش بوي خير كه دارااست قادر است يك ادكلن زنانه‌ي بسيار خوب باشد ولي اينكه شما از بوي رايحه شانل نيز خوشتان بيايد و با آن شم خير و خوبي داشه باشيد نيز بسيار مهم ميباشد.
چه بسا عطرهاي بسيار خوب و كيفيت خوب و گرانقيمتي در بازار جانور باشد كه بخش اعظمي از اشخاص به آن‌ها عشق و علاقه‌اي نداشته باشند و حتي عطر‌ي آن رايحه يا اين كه ادكلن سبب ساز آلرژي و آزار نيز شود.
سفارش ميشود براي ماندگاري طولاني تر بو و ادكلن درصوتي كه ان را روي پوست خويش مي‌زنيد و پوست كم آبي داريد در آغاز پوستتان را مرطوب نماييد و آن‌گاه از رايحه خويش استعمال فرماييد. رايحه شنل را مي‌اقتدار جزو عطرهاي به ياد ماندني در فصل بهار و فصل‌تابستان دانست. قابل ذكر ميباشد تفاوت ماه هاي سال و مختصات گوناگون آن نيز ميتواند در معيار ماندگاري بو تاثير داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.