رايحه با بو خنك

رايحه با بو خنك

 عطر زنانه خوشبو

در‌صورتي‌كه­كه گزينش بو براساس شخصيت باشد، براي اشخاصي كه صاحبخانه خير مي باشند و كبر مثبتي دارا هستند عطرهاي خنك گزينش مناسبيست. در‌حالتي كه در توده از صميم قلب خويش يا اين كه در ضيافت­‌ها و حتي‌د‌ر دفتر كار، با اشخاصي روبه‌­رو گرديده‌­ايد كه از عطرهاي خنك به كار گيري مي‌­نمايند، به رئيس و طرح ريزي ظريف آنها براي معاش­‌شان اعتماد كرده و بدانيد كه‌اين اشخاص هيچگاه وقت خويش را براي مسائل بيهوده هدر

نمي­‌دهند. آن ها مدام مورد مهمي را انگيزه خويش قرار بخشيد و چهت نيل به آن، برنامه‌ريزي ميپردازند و بر اساس اصولي معين پيش مي‌­فرايند. با تمام اين برنامه‌ريزي­‌ها، گهگاه استرس و نگراني به سراغ دلشان مي­‌آيد.

 اردمي

بو با بو گرم

مسئوليت‌پذيري يك كدام از خصوصيت­‌هاي بارز اين اشخاص ميباشد. مدام براي مراقبت و انجام مسئوليت­‌هايي كه برعهده مي­‌گيرند مي­‌دانند كه بايستي چه‌گونه اخلاق نمايند. درصورتي كه مايليد تا تعيين رايحه براساس روانشانسي عطرها داشته باشيد و دوستان عزيز شما برايتان بسيار مهم مي‌باشند، عطرهاي با عطر گرم را تعيين فرمائيد. از مختصات اصلي آنها‌را مي­‌توانيم به احساسات شديدشان اشاره كنيم. در قبال مسائل معاش اكثر اوقات

برخورد‌­هاي شديدي نشان مي­‌دهند كه‌اين خويش، نشان از روحيه گرم و احساسات شديد آنان خواهد داشت. افرادي­‌كه عطرهاي گرم را مي‌­پسندند، بسيار خون گرم و هم پا و مشاور نيكي براي خانواده و دوستان خوب مي‌باشند و حسادت نقشي در معاش آنان ندارد.

 

بو با عطر شيرين

اشخاصي كه به عطرهاي شيرين عشق و علاقه دارا‌هستند و هميشه از آن ها به كار گيري مي‌­نمايند، هم‌­سخن خير براي تمامي خواهند بود. مي‌­قدرت به راحتي و سواي گرفتاري با اين اشخاص درد و دل كرد، همينطور مشورت كردن گرفت. زيرا در اصل مدام در هم اكنون خاطر به چنگ آوردن بوده و مايلند چيزهاي جديدي خاطر گرفته و از آن درس معاش بگيرند. به عبارتي­‌طور كه از عطر آيتم عشق‌­شان پيداست، شخصيت وجودي شيرين داشته و شوخ طبعي از مختصات اصلي آنهاست. اين اشخصاص حساس و زود سختي بوده در حدي كه در صورتي‌كه از كسي عصبي شوند، بخشيدن آن فرد تا حدودي دشوار يا اين كه غير ممكن ميباشد. آرزوهاي متعددي دارا هستند كه شايد براي ديگرافراد تعجب آور به لحاظ رسد، البته جذاب بوده و بخش اعظمي از آنها با پشتكار به اهدافشان مي‌­رسند.

 

 

آشنايي عطر عطرها

آشنايي برخي از بو ­ها

همان گونه كه مسئله اين نوشته‌ي علمي ما شخصيت‌شناسي رايحه ميباشد، برخي از بو‌­ها نشان‌دهنده شخصيت ماست و عطري كه استعمال

مي­‌كنيم شايد تا مقطع طولاني يا اين كه حتي سال هاي سال، در ذهن دور و بري ها ما بماند. به صورت حتم، اين زمينه براي شما هم درستي خواهد كرد. خيلي از مواقع گرديده كه عطري شمارا به حافظه يك شخصي انداخته و از خاطر وي و اين بو خوش، لبخندي بر لبانتان سرازير مي­‌شود، يا اين كه حتي اين مسئله گهگاه برعكس كار كرده و با استشمام عطري منزجر گرديده‌­ايد و خاطر كسي مي­‌فرماييد كه ابدا خاطره خير و خوبي از آن نداشته، تا حدي كه از رايحه و بوي وي هم متنفر ميباشيد. پس عطري كه استعمال مي‌­كنيم در ذهن‌­ها تثبيت گرديده و شخصيت ما‌را نشان خواهند بخشيد.

 

ولي بو­‌هايي كه در صدر به آنها اشاره كرده‌­ايم، مي‌­توانند به شما در روانشناسي عطرها ياري دهد تا شخصيت اشخاص را بشناسيد. ولي شايد صد در صد درست نباشند و براي تمامي درستي نكنند، ولي تا حد متعددي اثر گذار ميباشند. درپي عطر برخي از تركيبات را براي ياري به شما در تعيين بو بيان مي‌­كنيم:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.