نمي قدرت سراغ عطرهاي بي نام‌و‌نشان رفت

عطر زنانه خوشبو

نگاه كلي : هر چقدر هم كه بي تفاوت به ديور باشيد و همت نماييد كه برندهاي ديگري را جانشين ان معرفي كنيد ولي با مواجه با اين بو زنانه احتمالا در شيوه خويش تجديد لحاظ خواهيد نمود!در دنياي رايحه برخي بايستي به سراغ برندهاي شاخص رفت و به نوعي اين يك الزام در‌اين دنياست به دليل آن كه مدام نمي قدرت سراغ عطرهاي بي نام‌و‌نشان رفت زيرا علاوه بر اين كه فاقد كيفيت لازم مي‌باشند هيچگاه همگي عطرهاي مطابق ذوق را ندارند و از كليه مهم خيس ماندگاري و دوام بالا كه بدل به بحران اساسي هواداران رايحه شده در ساخته هاي كمتر برندي نظير ديور مشاهده مي شود.علي ايحال اين ساخته ديور كه ميوه هاي گوناگوني هم در ان به عمل رفته به حيث تيم سني در رتبه تحت تري نسبت به Jadore و Pure Poison قرار داشته و مطابق با ذائقه دختران برنا ميباشد.استعمال از اين رايحه خوشبو و شگفت انگيز بستر ساز قرار به دست آوردن شما در كانون توجهات را مهيا مي سازد و توليد كننده اين بو يك كدام از چيره ترين تركيبات را براي نيل به‌اين انگيزه به عمل برده ان چه منجر ميگردد كه اطرافيانتان شما‌را در شرايط خيلي خوب و مثبتي ببينند.در وصف بو مختص اين يك كدام از به لهجه عاميانه مي قدرت اين سيرتكامل تيتر كرد علي رغم عدم وجود الو در تركيبات رايحه ذكر شده چنين بويي تداعي مي گردد و ختم صحبت يكي امروزي ترين عطرهاي زنانه ديور همين Miss Cherrie ميباشد.

اردمي
پخش شوندگي و ماندگاري؟ با كدهاي ارائه گرديده در نگاه كلي اظهر اينجانب الشمس ميباشد كه بو نام برده از هر دو نظر در وضعيت خير و خوبي به راز مي‌برد.
عصر و مكان و تيم سني گزينه به كار گيري؟ به زعم تاليف كننده اين بو با استيل اشخاص رومانتيك و بشاش هماهنگي داشته و مطلوب تيم سني 20 تا 30 سال مي‌باشد.به فعاليت بردن ان در لحظات از صميم قلب رومانتيك و در قرارهاي ملاقات نگاه ها را به سمت شما جلب ميكند.
امتياز؟ 8 از 10



http://www4.pic-upload.de/14.02.10/s2lt3viddkyt.jpg




اسم : Emporio Armani Diamonds
نگاه كلي : Emporio Armani Diamonds اين بو زنانه ايجاد 2007 چنديست كه به وسيله يكي نزديكان مخلوق خريداري گرديده و با اعتنا به فعال‌ساز‌ي تاپيك ارماني امروز مجالي دست بخشيد تا مبادرت به آزمايش و ازمايش ان نموده و چكيده اي از نتيجه ها حاصله را در مشت يوزرها گرامي قرار دهم.Diamonds عطريست ملايم سبك و پاره اي شيرين كه در ان مي اقتدار نشاط خاصي را شم كرد.در بدو اسپري شدن عطر ان را چيزي بينابين Daisy و Magnifique پنداشتم.مشخصه بارز اين بو تلفيق بوي تند و شيرين ميباشد كه بو جالبي به‌دنبال ان به وجود امده كه در جور خويش خوشبو و دلپذير ميباشد.
ماندگاري؟مي قدرت از اين نظر ان را ميانگين افزايشي معرفي كرد.
پخش شوندگي؟ همان گونه كه اشاره شد اصولا عطري ملايم و خير چندان توانمند ميباشد.ولي اين عامل محكمه پسندي براي عدم اثر گذاريش نميباشد به دليل آنكه خوشبويي را ياروهمدم خويش دارااست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.