طريق‌هاي درست آزمايش رايحه

در شرايطي كه از مغازه اينترنتي خريد مي كنيد، صد رد صد به توضيحات و اطلاعاتي كه در رابطه عطرها داده مي گردد، اعتنا نمائيد. براي مثال در مه‌استايل بو شيرين ادكلن و بو تند عطرها معلوم گرديده و ميتوانيد داده ها تكميلي بيشتري را در رابطه آن ها مطالعه كرده و آن گاه تصميم خويش را بگيريد. اما در صورتي‌كه بصورت حضوري به خريد مي رويد قطعا موارد ذيل را رعايت نماييد:

عطر زنانه خوشبو
طريق‌هاي درست آزمايش رايحه
۱- خرقه و بدني عاري از رايحه داشته باشيد
در حالتي‌كه به نيت خريد بو مي رويد، همين يك توشه، فارغ از رايحه زدن خارج برويد. بگذاريد تن و لباستان تميز باشد تا بهتر بو عطرها را تشخيص داده و آيتم خير را بخريد. در صورتي‌كه لباستان معطر باشد، قطعا نمي‌توانيد صحيح بوي رايحه را تشخيص دهيد.

۲- روي پوست خويش بو را آزمون فرماييد
معمولا در دكان‌هاي فروش بو، آن را روي جامه يا اين كه در گوشه و كنار اسپري مي‌نمايند تا استشمام نماييد. اين فعاليت صحت دارد ولي در غايت خودتان مطلقا آن را روي پوست تن اسپري نمائيد تا بوي آن روي بدن را هم ملاحظه كنيد.

عطرهاي زمستانه براي خانم‌ها چه خصوصيتي داراست؟
هر فصلي خصوصيت‌هاي مختص خويش را داراست. همانطور كه شما جامه بدن خويش را در هر فصل تغيير و تحول مي‌دهيد، بو خويش را نيز مي توانيد عوض فرمائيد. براي مثال همين فصل زمستان! چه عطري برايش مطلوب ميباشد؟ بي ترديد عطرهاي منحصر به فرد به خويش را داراست. ما براي اينكه شما بانوي عزيز بتوانيد شايسته ترين عطرهاي زمستاني زنانه را تعيين نماييد، درين نوشته‌ي‌علمي برايتان يك راهنماي بي نقص رايحه زنانه گزينش كرديم و توضيحات كافي در رابطه عطرهاي گرم و تند و در عين حالا شيرين زمستاني نوشتيم. اميد است مدام شايسته ترين باشيد.
مشتاق شنيدن ايده ها و بينش‌هايتان در‌اين بخش هستيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.