۵. گوچي بلوم گوچي دي‌‌فيوري (Gucci Bloom Gocce Di Fiori):

 عطر زنانه خوشبو
۵. گوچي بلوم گوچي دي‌‌فيوري (Gucci Bloom Gocce Di Fiori):
گوچي بلوم جور گوچي دي‌فيوري از گل مريم و غنچه‌هاي ياس صحيح مي‌گردد. ياس و مريم از آن بو‌هاي بهشتي و به شدت دل‌انگيز ميباشند و در بالا شايسته ترين بوهاي دنيا قرار مي گيرند. اكنون فكر كنيد كه مخلوط اين دو رايحه جادويي و به شدت خوش به چه سود‌اي ختم خواهد شد. تِم و رگه بوهايي كه در توليد گوچي‌دي‌فيوري موجود هست، بسيار خنده رو و نشاط‌ آور ميباشد. اين رايحه زنانه هم بويي جوانانه و شاداب داراست. در صورتي‌كه طرفدار فصل بهار، شادابي و تكان آن مي باشيد به احتمال بسيار زياد از استشمام اين رايحه لذت فراواني خواهيد پيروزي. براي خريد اين بو كليك بفرماييد:

۶. ورساچه برايت كريستال (Versace ‘Bright Crystal’ Perfume):
سال‌هاست كه مارك ورساچه در دنياي مُد حضور دارااست و برنده و داراي اعتبار به مسيرش ادامه مي دهد. يك كدام از شايسته ترين توليدات اين مارك خوش‌اسم، بو ورساچه دسته برايت كريستال يا اين كه كريستال براق ميباشد. درب شيشه‌ اين رايحه هم طوري پباده سازي گرديده كه با نامش در هماهنگي باشد و به نقطه قوتي در پباده سازي اين كالا بدل شده‌است. طرفداران بوهاي مختص كه از استشمام عطر‌اي تلفيق از رايحه گل نيلوفر، گل صدتومانيو گل مگنوليا لذت مي برند مي بايست به سراغ خريد ورساچه كريستالي بروند. براي خريد رايحه ورساچه وارد پيوند تحت گرديد:
اردمي
۷. شنل كوكو دختر خانم (Chanel ‘Coco Mademoiselle’ Perfume):
كوكو دوشيزه شنل در فصل بهار سال ۲۰۰۱ ميلادي به بازار آمد. در ايجاد اين بو بهاري از نارنج، پرتقال، برگ گل رز، وانيل، مُترديد و نعناي هندي مستعمل ميباشد. هر كدام از مواد آفريننده كوكو دختر خانم به تنهايي قادر است بهتري بو دنيا اسم بگيرد. حالا فرض نمائيد، ادغام و تلفيقي از اين بوها چه فيض شگفت‌انگيزي به يار و همدم خواهند داشت. در حالتي‌كه از چنين عطر‌اي لذت مي بريد، خريد آن از اين لينك و پيوند به شما سفارش مي‌گردد:

۸. فلاور بامب باي ويكتور و رالف (Flowerbomb Fragrance by ViktorRolf):
نعناي هندي، گل ياس، گل رز و اركيده در كنار هم توانسته‌اند يكي‌از شايسته ترين عطر‌هاي بهاريِ رايحه زنانه را ايجاد نمايند. عطري از نارنج هم در نُت‌هاي اين رايحه به مشام مي رسد كه بسيار خوشايند ميباشد. در‌صورتي‌كه دوست داريد كه در فصل بهار، عطري بهاري استعمال نمائيد يا اين كه براي يكي‌از عزيزانتان، كادو‌اي مطلوب و شيك بخريد بدون شك فلاور بامب را به فهرست آيتم‌هاي خويش طولاني تر بفرماييد. خريد رايحه از اين لينك و پيوند قابليت‌پذير ميباشد:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.