دربين دور و اطراف‌هاي مختلفي كه اشخاص در آنان از عطرهاي

عطر زنانه خوشبو


دربين دور و اطراف‌هاي مختلفي كه اشخاص در آنان از عطرهاي متعدد به كار گيري مي نمايند، گزينش رايحه مطلوب دفتر كار از اهميت ويژه‌اي برخوردار‌است. شما ساعت ها طولاني از روز را در دور و بر فعاليت سپري مي­‌نمائيد و فكر كنيد كه در تمام اين ساعت‌ها همكارانتان بوي بو شمارا دوست نداشته باشند، يا اين كه حتي شايد بوي بو شما حساسيت يا اين كه ميگرن آن­‌ها را تحريك نمايد! علاوه بر اين  به كارگيري از رايحه مطلوب براي فضا عمل مزاياي ديگري نيز مي‌­تواند براي شما داشته باشد، از گزاره احتمال تاثيرگذاري بيش‌خيس در جلسات و ملاقات­‌ها (به دليل آنكه بوي بو شما به نوعي در ناخودآگاه اشخاص تاثيرگذار ميباشد). براين اساس ضروري ميباشد عطري تعيين فرماييد كه ضمن آن كه در اطراف عمل از شما شخصي خوش‌رايحه و جالب مي‌سازد و از مزاياي به كار گيري از بو و ادكلن منفعت‌مند مي شويد، مزاحمتي نيز براي همياران و كدخدا رجوع و برگشت توليد نكند.
نكاتي كه در گزينش رايحه مطلوب دفتر كار مي بايست رعايت شودنخستين از همگي اين نكته را از خاطر نبريد كه رايحه و ادكلن ابدا نمي‌­تواند جايگزين دوش دريافت كردن شخص شود و به جاي به كارگيري از مقادير متعددي رايحه و ادكلن با بوهاي سنگين و تند، براي پوشش دادن بوي ناخوشايند تن، بهتر ميباشد به صورت مداوم و به خصوص در فصل­‌هاي گرم دوش گرفته و مرتبا مبادرت به ردوبدل جامه­‌هاي خويش فرمائيد. فقط در اين حالت ميباشد كه به كارگيري از مقدار مقداري رايحه مطلوب دفتر كار مي‌­تواند بوي خوش و مطلوبي را در نزديكي شما دور از هم سازد و سايرافراد را نيز آزرده نكند.
مجموعاَ بهتر ميباشد هنگام گزينش بو مطلوب براي اطراف عمل از تعيين عطرهايي با بوهاي تند و گرم اجتناب كرده و از عطرهاي سبك، خنك و شيرين با عطر­‌هاي ملايم و دلنشين، به ويژه با عطر­ گل و ميوه و مركبات استعمال فرماييد. (مخصوصا زماني كه دور و بر­‌هاي كاري كوچك و دربسته ميباشد رعايت اين نكات از اهميت بيشتري برخوردار‌است.)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.