تجربيات فردي از رايحه

تجربيات فردي از رايحه

‌‌‌عطر زنانه خوشبو
عكس العمل هر فرد نسبت به يك رايحه مي تواند تماما پايين تاثير تجربيات فردي شخص در معاش پيشين باشد. به عنوان مثال كساني كه خاطرات خير و خوبي از پختن كيك و شيريني با دوستان خوب خويش در روزگار كودكي داشته‌اند برخورد مثبتي به بو وانيل يا اين كه دارچين نشان مي دهند. در مقابل، هر كه مبتلا آسم باشد عطر‌اي كه دربردارنده رايحه توتون و تنباكو باشد اورا آزرده خواهد كرد زيرا يادآور خاطرات بدي از ايرادات وخيم تنفسي او در قبل ميباشد. پژوهش ها جديدي نشان داده ميباشد كه عشق و علاقه يا اين كه كينه توزي ما از عطري مختص ذيل تاثير ژنتيك ما نيز مي‌باشد و معمولا در صورتي‌كه كسي يك عطري را بپسندد اشخاصي كه با او نسبت خوني قربت دارا هستند نيز آن رايحه را خواهند پسنديد. براين اساس درصورتي كه مي خواهيد براي كسي عطري بخريد ميتوانيد بر طبق عشق خويشان او به عطرهاي يگانه در تعيين بو مطلوب تصميم‌گيري فرمائيد.

 

گزينش بو مطلوب مبتني بر خصوصيت‌هاي شخصي
با اين كه تعيين بين عطرهاي متنوع و بي‌شمار موجو در بازار كه تا حد متعددي هم مشابه به هم مي‌باشند عمل نسبتاً غيرممكني به لحاظ مي رسد البته با يك‌سري ترفند مي‌اقتدار اين گزينش را معمولي‌خيس كرد و يك بو مطلوب تعيين كرد. وقتي كه مي خواهيد براي خودتان بو بخريد از برگه به كار گيري نكنيد و به جاي باريكه‌هاي برگه بو را بي واسطه روي تن خويش اسپري فرماييد تا تن شما به آن برخورد نشان دهد و بوي حقيقي رايحه را روي تن خويش بسنجيد. البته چنانچه براي فرد ديگري رايحه گزينش مي كنيد در آغاز بو‌هايي را كه وي مي‌پسندد پيدا فرمائيد و در‌پي عطرهايي بگرديد كه دربردارنده آن عطر باشند. مي توانيد براي يافت كردن عطر‌هاي دلخواه يك شخص اسم و مارك بو دوستداشتني آن فرد را پيدا نمائيد و تركيبات آن را در وب و وبسايت‌هاي داراي اعتبار و قانوني آن مارك پيدا نمائيد آنگاه پيرو عطري بگرديد كه به عبارتي عطر‌ها را داشته باشد.

در صورتي‌كه اين نوشته‌ي علمي آيتم اعتنا شما قرار گرفت مي توانيد مقاله‌ها شبيه را در بخش زيبايي در خبر نامه قرمز رنگ شاخه رايحه و ادكلن مطالعه نماييد. نقدها و پيشنهادات خويش را نيز در بخش ايده ها با ما ميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.