شم بويايي يك كدام از مهمترين حواس پنج‌گانه ميباشد.

۴ – جذابيت بيش تر در ارتباطات

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

شم بويايي يك كدام از مهمترين حواس پنج‌گانه ميباشد. ممكن ميباشد خويش شما هم گهگاه به واسطه بو خوشي كه از مخاطبتان به مشام مي سيد عاشق او و سخنانش گرديده باشيد. پس مي‌اقتدار اعلام‌كرد از خاصيت عطرها اين ميباشد كه موجب مي‌شوند شما جالب‌خيس به حيث برسيد. رايحه و ادكلن به جهت اينكه سرشار از فرومون مي باشند موجب مي شوند مخاطبين بيشتري شيدا شما گردند.

۵ – تقويت قواي جنسي

اكثري از عطرها تحت عنوان تقويت‌كننده طبيعي قواي جنسي نيز كاربرد دارا هستند البته بعضي از عطرها لزوماً به همين خواسته ايجاد گرديده و به وسيله پزشكان به بيماران پيشنهاد ميشوند.

۶ – ارتقا‌دهنده تن درستي

با اين كه هيچ شواهد و مدارك علمي براي تثبيت ادعاي تاثير عطرها بر سالمي اشخاص نيست، با اين اكنون تمامي ما ميدانيم كه بوي خوش موجب بهبود اوضاع و احوال روحي اشخاص گرديده و با الطبع هم اكنون روحي خوب مي‌تواند تاثير متعددي بر تن درستي اشخاص و بهبود بيماريها داشته باشد.

۷ – محرك ياد و به حافظه آورنده خاطرات خوش

رايحه قادر است محرك بسيار نيكي براي خاطرات خوش به شمار آيد. ممكن ميباشد در ذهنيت شما نيز بويي با خاطراتي خوش از فردي يا اين كه موقعيتي كه در آنجا لحظات خوشي را سپري كرده‌ايد حك گرديده باشد. استشمام اين عطرها ياد را تحريك كرده و با به خاطر آوردن خاطرات خوش در ذهن شخص، لحظات خوشي را براي او مي سازند.

۳ – ارتقاء دهنده خودبا‌وري

يك بو خوشبو و مطلوب هم صحيح مثل يك خرقه شيك و خوشگل قدرتمند خواهد بود توان خودباوري و اطمينان به خويش را در شما ارتقا دهد. تعيين عطري مطلوب با حالت و شخصيت شما قادر است برگ موفق برد شما باشد و به شما ياري دهد تا با اقتدار و سواي هراس و استرس در حالت گوناگون ظواهر گرديد.

هر توشه كارايي فرمائيد بو جديدي را آزمون نمائيد. بدين روش با عطرهاي متعدد از مكان‌ها يا اين كه اشخاص متعدد خاطره خواهيد داشت و مي‌توانيد لذت بيشتري را تجربه فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.